Σάββατο, Μαρτίου 29, 2008

απαντήσεις ενός υπερμοντερνιστή

... άλλο πάλι και τούτο!
Προσκλησούλα από μαριλένα.... άντε να δώ τι θα καταλάβεις :)))

Στην έκθεση "Φαντασία της πραγματικότητας" 2 χρόνια πριν μοιράστηκε ένα ερωτηματολόγιο από την Υπερρεαλιστική Ομάδα Αθήνας!
Οι ερωτήσεις και οι απαντήσεις μου:

1)Γιατί κλαις?
Γιατί συγκινούμαι.

2)Γιατί δεν κλαις?
Γιατί προφανώς δεν υπάρχει λόγος.

3)Που είναι ο βάλτος?
Λίγα μέτρα παρακάτω.

4)Ποιός και που είναι ο δεσμοφύλακας?
Η συνείδησή μου!

5)Που συναντάς μια εντελώς δική σου άβυσσο?
Στην ψυχή μου φυσικά.

6)Περιφρονείς κάτι?
Το κουτσομπολιό και τα πισωμαχαιρώματα.

7)Θα ερωτευόσουν για πάντα?
για πάντα?

8)Γιατί πουλιούνται τα "έργα τέχνης"?
Γιατί αρέσουν.

9)Μήπως να αφαιρεθούν τα εισαγωγικά στην παραπάνω ερώτηση?
Για τα έργα τέχνης ναι, για τα «έργα τέχνης» όμως όχι…

10)Do you remember revolution?
I remember james dean

11)Θα ανέβαινες σ'ένα βουνό,αν το επέβαλε το ωροσκόπιο σου?
Ανεβαίνω στο βουνό γιατί μου αρέσει!

12)Θα σκότωνες τον παππού σου, αν το τζάμι δεν έσπαγε απ΄τον πάγο?
Και μη χειρότερα…

13)Θα μπορούσες να κλείσεις τα μάτια σου, αν η ζωή σου έστηνε καρτέρι?
Όχι βέβαια, let us face everything!

14)Θα κυλούσε η πέτρα του θανάτου το πρωί, εάν δεν κινδυνεύατε να τιμωρηθείτε από το νόμο?
Δεν καταλαβαίνω τι εννοεί ο «ποιητής»

15) .........
.........

16) Θα εξετάζατε το ενδεχόμενο να διανύσετε μετά τα μεσάνυχτα απ' την αρχή μέχρι το τέλος την οδό Αχαρνών, αν γνωρίζατε ότι ποτέ δεν θα σας συλλάβουν?
Δεν την γνωρίζω την κυρία και δεν προτίθεμαι να την μάθω.

17)Θα σκότωνες τον Μπους, αν σου χάριζαν 10 λαχταριστά εκλέρ?
Γιατί να λερώσω τα χέρια μου όταν ξέρω ότι υπάρχει θεία δίκη. Όσο για τα εκλέρ… δεν μου αρέσουν.

18)Θα μου έδειχνες τα σαπισμένα σου δόντια, αν έβλεπες μέσα τους τα αστέρια?
Πάτε καλά?

19)Θα έπεφτες στο πηγάδι αν ήσουν θλιμμένος?
Πήδηξα μια φορά, αλλά βρήκα το μυστικό μονοπάτι χα! και βγήκα. Από τότε έχω ανακαλύψει και άλλα πολλά μονοπάτια…

Τί; Δεν έχει άλλες ερωτήσεις…, πάνω που είχα αρχίσει να παίρνω φόρα!
Ανοιχτή πρόσκληση για όποιον διαβάζει και θέλει…

8 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Εγώ για καλημέρα πέρασα...
χμμμ, ενδιαφέρουσες οι ερωτήσεις!
(θα δω, αν μου βγουν..)

Καλό Σαββατοκύριακο, φιλάκια στα κορίτσια !!!

(επιτέλους, απόκατέστησα την επικοινωνία!!! ;) )

Φιλάκια πολλά

diavatis είπε...

να σου βγούν νατασσάκι μου...
περιμένω να δώ!

welcome back ;)

φιλιά πολλά και να περνάτε καλά...

Roadartist είπε...

πο πο παραείσαι γρήγορη εσύ!! :) ωραίες απαντήσεις :)

diavatis είπε...

έλα, καλλιτέχνιδα...
περιμένουμε και τις δικές σου :)))

καλό βράδυ!

Μαριλένα είπε...

M' αρέσουν Διαβάτη μου πολύ :))

ειδικά εκει που βρήκες, αλλα μονοπάτια.. τέλεια ειναι, άψογη.

φιλιά και καλό βραδυ να 'χουμε :))

diavatis είπε...

μαριλένα μου...

αφού ξέρεις ότι ... "το καλό το διαβατάκι, ξέρει και άλλο μονοπάτι"...

ειδικά τώρα με την ορειβασία... οι αισθήσεις σου οξύνονται και ψάχνεις να βρείς σημάδια και πατήματα αλλωνών...

Όλα καλά και όλα ωραία,
χτές βράδυ βγήκαμε παρέα...

που κολλάει το παραπάνω; πουθενά ίσως. απλά πριν από λίγο ξύπνησα και είμαι πολύ ευδιάθετη

φιλιά πολλά και καλή εβδομάδα από αύριο...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ωραίες!!!
Η 19η απάντηση μου άρεσε ιδιαίτερα.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diavatis είπε...

καλημέρα γλαρένια μου

καλή εβδομάδα και από εδώ!

βουνίσιο φιλί...