Τετάρτη, Μαρτίου 05, 2008

λίγο καθυστερημένα...

αποφάσισα να βγάλω και εγώ τα δικά μου 7 (εφτά) άπλυτα στη φόρα... τα στραβά μου, τα κακά μου, τα ανάποδά μου... αυτή είμαι εγώ (μεταξύ άλλων)...

1) απόμακρη - δύσκολα θα με πλησιάσει κάποιος, δύσκολα θα μου ανοιχτεί. Το ίδιο ισχύει και αντίστροφα
2) ανυπόμονη - (και αγχωτική, μαζί πάνε αυτά) ποτέ δεν αφήνω πράγματα για τελευταία στιγμή. Αφού τώρα πρέπει να γίνει και μπορεί να γίνει, τώρα θα γίνει...
3) συναισθηματική - (ενίοτε και παγοκολώνα). Όλα τα πέρνω τοις μετρητοίς και για όλα στεναχωριέμαι πέραν του δέοντος... μιλάμε για πλήρη κατάρρευση...
4) οξύθυμη - φωνακλού. Ένα τόοοοοοοοσο δα σπιρτάκι είναι ικανό να μου βάλει φωτιά και να λαμπαδιάσω στο πι και φι.
5) φιλότιμη. Μεγάααααααααλο ελάττωμα. Πολύ πόνος και πίκρα
6) λιγομίλητη -ε! καλά αυτό θα το έχετε καταλάβει και από την έκταση των αναρτήσεων και των σχολίων μου...
7) θέλω τα πράγματα να γίνονται με τον δικό μου τρόπο.

Ακούμε My way από Φρανκ Σινάτρα

And now, the end is here

And so I face the final curtain

My friend, I'll say it clear

I'll state my case, of which I'm certain

I've lived a life that's full

I travelled each and every highway

And more, much more than this, I did it my way

Regrets, I've had a few

But then again, too few to mention

I did what I had to do and saw it through without exemption

I planned each charted course, each careful step along the byway

And more, much more than this, I did it my way

Yes, there were times, I'm sure you knew

When I bit off more than I could chew

But through it all, when there was doubt

I ate it up and spit it out

I faced it all and I stood tall and did it my way

I've loved, I've laughed and cried

I've had my fill, my share of losing

And now, as tears subside, I find it all so amusing

To think I did all that

And may I say, not in a shy way,"Oh, no, oh, no, not me, I did it my way"

For what is a man, what has he got?

If not himself, then he has naught

To say the things he truly feels and not the words of one who kneels

The record shows I took the blows and did it my way!

Yes, it was my way...

6 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

...και τώρα, ελαττώματα τα λες εσύ αυτά;
:))))

Καλημέρα, φιλάκια πολλά

diavatis είπε...

ελαττώματα ικανά να οδηγήσουν στην "καταστροφή"...

την καλησπέρα μου νατασσάκι...

marilia είπε...

Ιιιιιιιιιι!!! Ένας κακός άνθρωποοοοοοοοοοοοος!!! Να μην την κάνουμε παρέα από 'δώ και πέρα! :Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ:Ρ

σνουποφιλί! :D:D:D:D:D:D

diavatis είπε...

μακριά σου λέω marilitsa, μακριάαααααααααααααααα.....

φιλάκια Ηπειρώτικα ωρέ!
πρέπει να μάθω και κανά Κρητικό... (μου αρέσουν)

Ανώνυμος είπε...

οξυθυμη και φωνακλου δεν μπορω να σε φανταστω με τιποτα...μηπως εχει συμβει μερικες φορες και του παραεχεις δωσει σημασια?
ουτε λιγομιλητη θα σε ελεγα...μια χαρα τα λες και τα αναπτυσσεις τα θεματα εδω στο blog...λες οσα ακριβως χρειαζονται!
οσο για τα υπολοιπα...οπως ειπες...it's your way!!!

φιλακια!

diavatis είπε...

mama μου, κι όμως κι όμως...
οι συνάδελφοι στο γραφείο εκπλήσσονται και εκείνοι όταν με βλέπουν να φουντώνω και να αρχίζω... για αυτό το "μοτό" που εφαρμόζω και που ευτυχώς αποδίδει είναι "να με ενημερώνεται επιλεκτικά" ή "με τρόπο"...:)))

κοίταξε, πιστεύω οτι τα τελευταία 2-3 χρόνια έχω κάνει αρκετές προσπάθειες που έχουν αποδώσει...
Βέβαια έχω πάψει κιόλας να ασχολούμαι με πράγματα που ξέρω εκ των προτέρων οτι με εκνευρίζουν

καλό απόγευμα εύχομαι
φιλιά