Κυριακή, Μαρτίου 02, 2008

τα δύο τραγούδια

προσκλησούλα από μαριλένα για δύο τραγούδια αγάπης
... ένα από γυναικεία και ένα από ανδρική φωνή ...


Το πρώτο από την Sade- By your side
you think I'd leave your side baby
you know me better than that
you think i'd leave you down when you're down on your knees
I wouldn't do that
I'll tell you you're right when you want
and if only you could see into me
oh when you're cold
I'll be there hold you tight to me
when you're on the outside baby and you can`t get in
I will show you
you're so much better than you know
when you're lost and you're alone and you cant get back again
I will find you darling and i will bring you home
and if you want to cry
I am here to dry your eyes
and in no time you'll be fine
you think i'd leave your side baby
you know me better than that
you think I'd leave you down when you're down on your knees
I wouldn't do that
I'll tell you you're right when you want
and if only you could see into me
oh when you're cold
I'll be there hold you tight to me
oh when you're low
I'll be there by your side baby
oh when you're cold
I'll be there hold you tight to me
oh when you're low
I'll be there by your side baby...
Το δεύτερο από τον Nat King Cole - The very thought of you
The very thought of you
and I forget to do
The little ordinary things that everyone ought to do
I'm living in a kind of daydream
I'm happy as a king
And foolish though it may seem
To me that's everything
The mere idea of you,
the longing here for you
You'll never know how slow the moments go
till I'm near to you
I see your face in every flower
Your eyes in stars above
It's just the thought of you
The very thought of you, my love
The mere idea of you,
the longing here for you
You'll never know how slow the moments go
till I'm near to you
I see your face in every flower
Your eyes in stars above
It's just the thought of you
The very thought of you, my love....
θα ήθελα να ακούσω και από την υπόλοιπη παρέα μου για τα δικά τους τραγουδάκια...
ελάτε λοιπόν...

10 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Πανέμορφα και τα 2-και δικά μου αγαπημένα!
:)
Θα το κάνω κι εγώ, θα το ανεβάσω πιο αργά..
(και σου είχα έτοιμη πρόσκληση..!)
:))

Φιλιά πολλά, καλή Άνοιξη!!!

Μαριλένα είπε...

Διαβάτη μου, σχεδόν πάντα συμφωνούμε :))
(η διαφωνία μας ειναι στα δημοτικά, που απλά, δεν..)

ειδικά με το δεύτερο...

φιλια και καλό βράδυ :))

(κι ευχαριστώ που ανταποκρίθηκες στην προσκληση)

diavatis είπε...

νατασσάκι, θα περιμένω...

καληνυχτοφιλί!
ΚΑΛΗ ΑΝΟΙΞΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ..........

diavatis είπε...

μαριλένα μου...
δεν μπορούσα να αντισταθώ (και εγώ) για μουσικοπρόσκληση :)

με τα δημοτικά όμως... είναι άλλη φάση! ποτέ δεν θα πάω να ακούσω δημοτικά, ούτε στα πανυγύρια τρέχω...

όταν όμως - ιδιαίτερα μετά από ορειβασία - μέσα στο λεωφορείο κατά την επιστροφή βγαίνει το τουμπερλέκι και το ντέφι και πιάνουν τα τραγούδια είναι φανταστικά. Η όποια κούραση γίνεται μεθυστική και θες δε θες βρίσκεις τον εαυτό σου να συμμετέχει...

καληνύχτα και καλή εβδομάδα να έχουμε από αύριο...

Μαριλένα είπε...

Nαι, δεν αντιλέγω!
Θαυμάσια κι εξαιρετικά ειναι κι ο πλούτος του λαού μας, δε διαφωνώ.

Εγώ δεν τα αντέχω
(πιθανον ειναι και η μουσική παιδεία. στη δική μου οικογενεια, τετοιου ειδους μουσική παιδεία, ήταν ανυπαρκτη)

καλο βράδυ :)

diavatis είπε...

καλούλα μου δεν πειράζει...

και άλλος κόσμος δεν τα αντέχει...

Ανώνυμος είπε...

@ πολυ αισθαντικοι καλλιτεχνες η sade κι ο nat king cole!
εχω ακουσει αρκετα κομματια κι απο τους δυο και μου αρεσουν πραγματικα!

καλο βραδυ, καλη εβδομαδα και καλο μηνα να εχουμε (τρι(α)-καλα δηλαδη χιχιχι!!!)

φιλια πολλα!!!

diavatis είπε...

να σαι καλά mama μου...
να έχεις και εσύ μια όμορφη εβδομάδα.
:)))
περιμένουμε και τα δικά σου τραγουδάκια, έτσι;

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

- ΄Ομορφα, νοσταλγικά!

- Βάλαμε...βάλαμε..
;-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diavatis είπε...

ερχόμαστε... ερχόμαστε...
:)))

φιλιά και από εδώ Γλαρένια μου