Τετάρτη, Μαρτίου 26, 2008

και εκεί που σχεδίαζα

... να αναρτήσω υλικό για την εκδρομή της Κυριακής ήρθε και το χιονάκι και τα απέτρεψε όλα...
για να επιβεβαιώσει για ακόμη μία φορά το ...

"Μάρτης γδάρτης και κακός (ή καλός) παλουκοκάφτης"

για όσους δεν προνόησαν και δεν φύλαξαν μερικά ακόμα

ξύλα για το τζάκι και τη σόμπα...

τώρα θα μου πείτε, ποια σόμπα και ποιο τζάκι

ας είναι καλά το καλοριφέρ...

και όμως υπάρχει ακόμα κόσμος στα χωριά

που χρησιμοποιούν το τζάκι και τη σόμπα ως κύριο μέσο θέρμανσης...

οι διακοπές ρεύματος - και όχι πάντα λόγω απεργίας της ΔΕΗ - είναι συχνές σε χωριά απομακρυσμένα από πόλεις και εθνικά δίκτυα, και κάνει και δύο μέρες το βλογημένο για να έρθει....

κάτι σαν το "δεύτε λάβετε φώς"

8 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Ναι βρε Ξανθούλα μου, γιατι μας προέκυψε αίφνης αυτο το κρύο, εκει που λεγαμε "απρίλη μου ξανθέ και μαη μυρωδάτε;" :))

το μονο που με παρηγορεί, ειναι η αλλαγή της ώρας: περισσότερο φως στη ζωή μας :))

φιλιά και περιμένουμε ανοιξιάτικες φωτογραφιες πια..

Ioanna είπε...

Ουα, χιόνι. Που βρίσκεσαι και χιονίζει? Mε τόσες διακοπές ρεύματος κάτι σαν θρίλερ μου κάνει ο κακός καιρός.

Ανώνυμος είπε...

δεν πειραζει diavatis μου...ας ριξει λιγο χιονι...ειναι το τελευταιο και πιο αποδυναμωμενο...το μονο κακο ειναι ολο αυτο που γινεται με το ρευμα...δυστυχως!
φιλακια καληνυχτας : ))

diavatis είπε...

μαριλένα

αυτή η αλλαγή της ώρας, ναι... ευκαιρία για περισσότερο διάβασμα @#$6%*... έχω λαλήσει σου λέω

diavatis είπε...

ioanna μου, ανεβήκαμε προς ζαγόρια μεριά...
οι διακοπές ρεύματος έχουν και τα καλά τους καμιά φορά... φέρνουν τους ανθρώπους πιο κοντάααααααα...

φιλάκια

diavatis είπε...

mama μου, καλή μου mama...
βρε φτιάξαμε και χιονάνθρωπο σου λέω μαρτιάτικα... :)))

την καλησπέρα μου
xxx

Thalassini είπε...

πω πω!!Το είδα το χιονάκι εκεί πάνω από τη τι.βι!!Μάρτης Γδάρτης!!

Φιλιά πολλά πολλά και ανοιξιάτικα από εδώ!

diavatis είπε...

καλησπέρα θαλασσινή μου

πάει το χιονάκι τώρα, μόνο λίγο περισσότερο κρύο... καιρός για δύο ;)

φιλιά και από εδώ