Πέμπτη, Μαρτίου 13, 2008

ήρθε ο άνεμος


Ήρθε ο άνεμος και σήκωσε
μια θύμηση, μια λύπη
και εσύ
στον κόσμο σου μου μιλάς
για μια παρουσία που σου λείπει.

Επέρασαν τα χρόνια
και εγώ είμαι ακόμη εδώ
Μα θα έρθω γρήγορα κοντά σου
σου το είχα υποσχεθεί – δεν το ξεχνώ!

Με τον λειψό τον λόγο
Με το βλέμμα σου
Με την πίκρα σου
Με την ζωή σου
Με έχεις μάθει να μεθώ!

Χωρίς εσένα πώς θα μάθω;
Πώς θα μάθω εγώ να ζω;
Πώς θα δώσω προσοχή
σε αυτό που πραγματικά αγαπώ;


Μόνος πια στέκεσαι στην άκρη
μα εγώ σε ακολουθώ
Και αν με χαιρέτησες και
εγώ έφυγα…
Την εικόνα σου έχω μόνο
Να ξέρεις δεν την λησμονώ…

Ώρα να ανέβω στο βουνό
να κουραστώ, να ξανασάνω
να μυρίσω και να
δω...

***Προσθήκη: ήρθε στο μυαλό μου μια μαμά που έφυγε νωρίς, ένα κορίτσι που έμεινε χωρίς μαμά πολύ νωρίς, ήρθε το φωτεινό χαμόγελο του Βασίλη που έσβησε, ήρθε και ένας άλλος Βασίλης που είναι ναι μεν κοντά μας αλλά και δεν είναι. Μέρες τώρα τον παρακολουθώ πώς στέκεται στην άκρη και παρατηρεί (;) τον έξω κόσμο... Πάντα φοράει σακάκι για να γεμίζει τις εσωτερικές του τσέπες με καλούδια... Πάντα έρχεται τα πρωινά για τσιγάρο...

8 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

να ανέβεις στο βουνό, λοιπόν, και να ξανασάνεις -και να μας δείξεις τι είδες, κι εμάς!
:)

Φιλιά πολλά κι από δω

Μαριλένα είπε...

Πόσο όμορφο Ξανθούλα μου :))
αυτος ο ερωτας με το βουνο, καλά κρατεί, ε; :))
xx

diavatis είπε...

Θα ανέβω νατασσάκι μου την Κυριακή... εδώ κοντά. Προς Ζαγοροχώρια. Για να δούμε, τί θα δούμε...

καληνύχτας φιλί

diavatis είπε...

μαριλένα μου... :)
η ζωή έχει από όλα!

ναι, το βουνό με έχει κερδίσει. Αλλά και εγώ όμως του δίνω όσο μπορώ...

καληνύχτας φιλί και...
αύριο σαν μια νέα μέρα
θα κάνω μια καινούρια αρχή :)))

Ανώνυμος είπε...

αχ σκεψεις γεματες συναισθηματα...που μας φερνουν πιο κοντα στον εσω-κοσμο μας...και η κατακτηση των βουνων βοηθαει λιγο σε αυτο...ετσι δεν ειναι?

ομορφα οσα εγραψες...δεν τα καταλαβα ολα, εξαλλου δεν χρειαζεται...αλλα τα ενιωσα...

φιλια πολλα...καλο βραδυ!!!

diavatis είπε...

mama μου...
κατάλαβες αρκετά...

ναι, το βουνό με έχει βοηθήσει πάρα πολύ. Κάθε φορά είναι σαν μια πρώτη φορά. Και κάθε φορά γυρίζω πιο γεμάτη, πιο ακέραιη, πιο γενναία...

Γλυκό φιλί και σε σένα, καλή μου
καληνύχτα :)

Thalassini είπε...

Ομορφες δυνατές εσωτερικές σκέψεις μα και βουνίσιες! Φιλιά πολλά!

diavatis είπε...

θαλασσινή μου...
αφού τις ομολόγησα δεν είναι πια εσωτερικές ;)...

βουνό και πάλι βουνό ψηφίζω...:)))

Φιλιά και από εδώ, να σαι καλά