Πέμπτη, Μαρτίου 27, 2008

μα σε πείσμα του και εγώ...

... του καιρού, εννοώ, θα αναρτήσω ανοιξιάτικες φωτογραφίες και μόνο, από την εκδρομή της Κυριακής... Λίγα λόγια:
Στην Ροδαυγή Άρτας πήγαμε μέσω Σκλίβανης, περίπου 60 χλμ από την πόλη των Ιωαννίνων.
Ήταν μια καθαρά περιπατητική διαδρομή, αφού κατεβήκαμε (1 ώρα) στον ποταμό Άραχθο για να θαυμάσουμε τα καθάρια ορμητικά νερά του και έπειτα ανεβήκαμε (3 ώρες) και πάλι από αγροτόδρομο στο χωριό για να απολαύσουμε τη φανταστική θέα...










Τζουμέρκα από την μια, αλλά και τη λίμνη από το φράγμα Πουρναρίου από την άλλη...

Έτσι λοιπόν είχα την ευκαιρία να "μαζέψω" αρκετά αγριολούλουδα και μή...







με αυτό το τελευταίο έπαιζα πάρα πολύ όταν ήμουνα μικρούλα... το ονομάζαμε είτε κλέφτη είτε αλεξίπτωτο γιατί όταν το φυσούσαμε σκορπιζότανκαι τρύπωνε παντού, η δε σχήμα του και η "πτώση" του έμοιζε κυριολεκτικά με αλεξίπτωτο
αυτά τα ολίγα είχα να σας προσφέρω... ελπίζω να τα χαρήκατε λιγουλάκι :)))

11 σχόλια:

kelly alamanou είπε...

NAI! θα πρέπει να ήταν μία υπέροχη βόλτα!
χαρηκα τις φωτό!

Μαριλένα είπε...

Ειδικά σήμερα που δεν ειμαι και στα καλύτερα μου, πολύ μου άρεσαν τα ανοιξιάτικα σου :)))
φιλιά βραδυνά :)

diavatis είπε...

rodoula - kelly
καλώς ήρθες...
και χαίρομαι που σου άρεσε και εσένα η βόλτα μου...

την καλημέρα μου

diavatis είπε...

μαριλενίτσα μου...

όπως σου έγραψα και πριν από λίγο

μια καινούρια μέρα ξημερώνει

και... πώς μου ήρθε και αυτό το τραγουδάκι της Αλεξίου... μια καλημέρα είναι αυτή, πές την και ας πέσει χάμω

φιλάκια πολλά

Μαριλένα είπε...

Λοίζος για παντα, από τότε που η Αλεξίου ειχε κοριτσίστικη φωνή :)))

περνα για πρόσκληση :)

RedHat είπε...

Τα χάρηκα οχι λίγο αλλά πολύ.Υπέροχες φωτο και ακομη πιο υπέροχη η πεζοπορία ...αυτή την φαντάζομαι.
Καλό απόγευμα.

marilia είπε...

:)

(και η μουσική σου υπέροχη!)

diavatis είπε...

καλώς ήρθες redhat...

πριν από λίγο ήμουν στο δικό σου blog... πανέμορφες και οι δικές σου οι φωτογραφίες. Η φύση είναι φανταστική, έτσι δεν είναι; ακόμα και τα πιο μικρά, τα πιο φτωχά, τα πιο ασήμαντα (αν θες) έχουν και αυτά τη δική τους αξία...

την καλησπέρα μου

diavatis είπε...

marilitsa μου...

αχ, εσύ "ταξιδεύεις" αλλού :)))

ευτυχισμένη σου εύχομαι μικρούλα μου...

γλυκό γιαννιώτικο φιλί σου στέλνω

(αλήθεια, με τα γλυκά μας πώς τα πήγαινες;)

:))))

Cindy Lauper - τα αληθινά χρώματα του καθενός μας

marilia είπε...

Δεν ταξιδεύω πουθενά. Είμαι αρρωστάκι στο κρεβατάκι μου (δηλ, θα πάω αμέσως), βρέχει κιόλας...
Τα γλυκά σας τα τοπικά δεν τα συμπαθούσα πολύ γιατί δεν είμαι του σιροπιού, αλλά τις πίτες σας τις τσάκιζα! Γιάμιιιιιιιιιιιιιιιιιι!!! Επίσης τιμούσα συχνά το Νούσια και το Διεθνές με την παρουσία μου για... σοκολατογλυκά και παγωτά!

Αχχχχχχχ!!! Από αύριο δίαιτα. Και μάλιστα με Γιαννιώτισσα διαιτολόγο!!! χιχιιχιχιχι!

Καλημεροφιλί!

Υ.Γ. Για... ταψάκι με πίτες, να σου στείλω τη διεύθυνσή μου, έτσι; :):)

diavatis είπε...

περαστικούλια μικρούλι μου...

για... ταψάκι με πίτες;
ναι βρε στείλε!

καλημερούδια και καλή ξεκούραση