Σάββατο, Μαρτίου 15, 2008

μια καινούρια μέρα


... ξημέρωσε. Ο ήλιος φωτεινός και ζεστός. Ευκαρία για βόλτα λοιπόν. Ξεκινήσαμε από την εκκλησία όπου λάβαμε την θεία κοινωνία μας, έπειτα για τσάι και κουρουλάκια σε μια πολύ καλή φίλη. Και ενώ ο περίπατός μας συνεχιζόταν και
ποιόν δεν είδαμε...

Την προηγούμενη δασκάλα της μεγάλης, την τωρινή της δασκάλα, τον νονό της μικρής, μια παλιά συνάδελφο δική μου. Περάσαμε και από τον φούρνο να πάρουμε φρέσκο ψωμάκι, τη μαργαρίτα μας, το τσουρεκάκι μας...

Στο τέλος περάσαμε και από την δουλειά του μπαμπά για να τον χαιρετήσουμε και να συνεχίσουμε την βόλτα μας...

Μπροστά οι μικρές, πιασμένες χεράκι - χεράκι και να τραγουδάνε

"...στου Μανώλη την ταβέρνα, έπεσε μια τουφεκιά

μπάμ!

και ανοίξαν τα βαρέλια και χυθήκαν τα κρασιάααα

πσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσσ....."

Όμορφα απλά καθημερινά πράγματα που γεμίζουν τη ζωή μας και μας κάνουν να ευγνωμονούμε που είμαστε καλά και περνάμε καλά.

Καλό σας Σαββατοκύριακο!

10 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Kι εγώ της ιδίας αποψεως είμαι :)))

κι είχε μια μερα σημερα, ανοιξιάτικη :))

φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο..

marilia είπε...

Φιλάκι κυριακάτικο...

καλημέρα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Ναι, της είμαστε ευγνώμονες της ζωής γι' αυτές τις υπάρξεις (μικρές ή μεγάλες) που την ομορφαίνουν, της δίνουν νόημα και υπόσταση.

Να τις χαίρεσαι!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

αχ τι ομορφα, ξεγνοιαστα πρωινα που χαιρεσαι την ομορφια της απλοτητας κι ευγνωμονεις το Θεο γι'αυτο...

φιλια πολλα σε σενα και τις κουκλιτσες σου που τραγουδανε ομορφα τραγουδακια...ετσι ομορφα να περασετε και την κυριακη σας ευχομαι

diavatis είπε...

μαριλένα μου...
ήταν μια μέρα φανταστική το Σάββατο. Το καταευχαριστηθήκαμε με την ψυχή μας σου λέω. Τα μικρά έπεσαν ξερά από νωρίς το βράδυ...χιχιχιχι

φιλιά

diavatis είπε...

marilitsa μου...
φιλί Δευτεριάτικο (τώρα πια...) Άργησα λίγο, αλλά εδώ είμαι πάλι.

diavatis είπε...

Γλαρένια μου σε ευχαριστώ πολύ.
και εσύ να χαίρεσαι τη ΜΕΓΑΛΗ γλαροοικογένειά σου. Εγώ δεν νομίζω να τα κατάφερνα με τόσα. Και με αυτές τις δύο κούκλες όμως είμαι ειλικρινά ΠΟΛΥ ευχαριστημένη και ευτυχισμένη.

φιλί βουνίσιο...

diavatis είπε...

mama μου...
περνάει ο καιρός και ξεχνάμε τα απλά και καθημερινά πόσο όμορφα μπορούν να γίνουν. Μεγαλώνουμε και αφήνουμε πολλές φορές πίσω μας, πράγματα που θα μας έκαναν πολύ ευτυχισμένους. Λίγες απαιτήσεις θέλει και πολύ διάθεση για να περνάμε καλά...
Σου τα λέει ένας διαβάτης, ένας περαστικός...

φιλιά πολλά

Ανώνυμος είπε...

ενας περαστικος, ενας διαβατης που με συγκινει με την απλοτητα, τη φιλοσοφια και την ευγενεια του : )

diavatis είπε...

mama μου
σε ευχαριστώ!