Τρίτη, Νοεμβρίου 27, 2007

ακόμα ένα παιχνιδάκι...

θα ομολογήσω για ακόμη μια φορά, ότι αργώ γενικώς να ανταποκριθώ...
φταίει πρώτον το γεγονός οτι η σύνδεσή μου είναι λίγο αργή (αλλά ελπίζω σύντομα να αναβαθμιστώ) , δεύτερον δεν σας προλαβαίνω :)))

δυστυχώς ο χρόνος που μπορώ να αφιερώσω για internet είναι λιγοστός :(((

ελπίζω να με κατανοείτε και να μην μου κακιώνετε...
Τώρα όμως είναι ώρα για παιχνιδάκι...

ορίστε τι κατάφερα να φτιάξω...












αυτό το tatoo πολύ μου αρέσει... ίσως κάποια μέρα να βρεθεί και στον ώμο μου...

6 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Το σκυλάκι σου πολύ όμορφο
Το tatoo επίσης - αν το θες να το κάνεις ! ;)

Και το "ίχνος" στο δρόμο - μια διαβάτης πάντα αφήνει ίχνη!
Πολύ όμορφα, καλημέρα!
:)

diavatis είπε...

νατασσάκι...
σου ετοιμάζω εκπληξούλα :)))
την καλημέρα μου...

Ανώνυμος είπε...

κα-τα-πλη-κτι-κα!!!

και ευφανταστα...πολυ καλη δουλεια...

μπραβο!!!

το tatto θα σου ταιριαζε να το 'χτυπησεις' καποια στιγμη...

καλημερες με φιλια!

diavatis είπε...

una mama...
ένα μικρό μωρέ, όχι σαν αυτό που βλέπεις...

φιλιά!

Μαριλένα είπε...

Oλα ωραία :))

το diavatis was here, μου άρεσε περισσότερο :))

xxxx

diavatis είπε...

μαριλένα
όμορφο είναι και το τελευταίο...
λίγο κοινότυπο ίσως, αλλά αφήνεις ένα στίγμα...
την καλημέρα μου