Πέμπτη, Νοεμβρίου 22, 2007

...μια φευγαλέα ματιά...

Χθές σε προσπέρασα φευγαλέα με την άκρη του ματιού μου...
ήσουν κάπου εκεί ανάμεσα στις δυο διαστάσεις. Παρακαλούσες...
Άραγε ποιόν; όλους εμάς, τον εαυτό σου, τον Θεό σου....;
Αχ..., νυφάδες χιονιού είχαν καθήσει στα μαλλιά σου και οι πλάτες σου βαριές και γερμένες από τον χρόνο που έφερνες μαζί σου...
Τα ρούχα σου βγαλμένα από άλλες, παλιές, περασμένες εποχές. Άραγε τότε ήσουν βασιλιάς;
Πώς μας έβλεπες όλους εμάς;
Πώς μας βλέπεις τώρα;
........................................................
Σε χαιρετώ, μέχρι την επόμενη φορά!
Ποιος ξέρει, ίσως τότε να είμαι και εγώ στη θέση σου, στον κόσμο σου...

11 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Ποτέ δεν ξέρεις που θα είσαι αύριο - ή που ήταν κάποιος χθες..
(Δύσκολο, σήμερα, καλή μου..)

Καλημέρα
την επόμενη φορά, πες του καλημέρα...

diavatis είπε...

νατασσάκι
δεν ξέρω αν θα υπάρξει επόμενη φορά...
και σίγουρα δεν χρειάζεται μόνο μια καλημέρα...
δεν ξέρω αν καταλαβαίνει καν :(((

Μαριλένα είπε...

Ντίκενς μου θύμισε η μορφή που περιέγραψες..

και με πηγε στην ατμόσφαιρα των βιβλίων του.

(ευχαριστώ πολυ για τη μουσική :))
πολύ όμορφη
πραγματικά)

xxxx

Unknown είπε...

λοιπόν,
χαίρετε!
νιώθω αμήχανη. ήμουν στο μπλογκ του κούλπα, και γέλασα με το σχόλιο του καπετάνιου εκεί. πήγα να γράψω ένα σκωπτικό στον καπετάνιο, που δεν τον ξέρω επίσης, αλλά ψάρωσα. είδα εκεί το όνομα του μπλογκ σου, μου προκάλεσε ευχάριστη περιέργεια το όνομά του, και μπήκα εδω΄, όπου η ευχαρίστηση είναι ακόμη μεγαλύτερη! ζήλεψα τις φωτογραφίες, τη μουσική, τους περιπάτους που περιγράφεις!
συγχαρητήρια! κρίμα που δεν είμαι στη θεσσαλονίκη να κάνω κι εγώ τέτοιες τσάρκες!

diavatis είπε...

abttha, καταρχήν καλώς ήρθες...

χαίρομαι που σου άρεσε το blog μου, και όποτε θες μπορείς να περνάς, χωρίς αμηχανία :)))
όσο για τον τόπο, όχι δεν είναι Θεσσαλονίκη, είναι Ιωάννινα...
την καλημέρα μου

diavatis είπε...

μαριλένα

ήμουνα στα 17 μου περίπου όταν πήρα την "Ιστορία των δύο πόλεων" του Ντίκενς, αλλά η αλήθεια είναι ότι με δυσκόλεψε τότε...
για αυτό και το επόμενό του βιβλίο ήταν ο "Όλιβερ Τουίστ"...
ναι, αυτοί είναι οι πρωταγωνιστές του..., και πρωταγωνιστές της καθημερινότητάς μας επίσης...

Ανώνυμος είπε...

τι περιεργο οταν οι αλλοι βρισκονται μεταξυ δυο διαστασεων και ειναι δυσκολο να ειμαστε σε επαφη μαζι τους!
πλησιαζει το τελος σε πολλα μηκη και πλατη...

ευχες για ενα ωραιο σαββατοκυριακο...σε φιλω!

Thalassini είπε...

Πολύ εσωτερικό και όμορφο και αυτό! Ενα όμορφο σ/κ να έχεις και να πας εκδρομούλα θέλουμε και άλλο ρεπορταζ!!!
προς το παρόν έχεις πρόσκληση για παιχνίδι! Για πέρνα από εδώ!
Σε φιλώ πολύ!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

"Πώς μας βλέπεις τώρα;"

Σίγουρα όχι από θέση ισχύος, όπως σε ..περασμένες εποχές.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Thalassini είπε...

Καλησπέρα και άλλη πρόσκληση για σένα! Διαλέγεις αυτή που σου αρέσει περισσότερο!
Φιλιά!

diavatis είπε...

την καλημέρα μου σε όλες σας

στην θαλασσινή
στην φύρδην - μίγδην
στην una mama
στην μαριλένα...

απουσίαζα και δεν πρόλαβα να κοιτάξω το blog
θα επανορθώσω όμως πάραυτα...

αυτές τις μέρες βρίσκομαι και σε αλλαγή σύνδεσης - γραμμής στο internet...

και πάλι την καλημέρα μου και θα επανέλθω με κείμενα και εκδρομή!