Δευτέρα, Νοεμβρίου 19, 2007

η εκδρομή της Κυριακής...

Και μετά από βροχές και καταιγίδες που ταλαιπώρησαν σχεδόν όλη τη χώρα, ξημέρωσε και η Κυριακή με καθαρό ουρανό!
Η εκδρομή έτσι και αλλιώς θα γινόταν…
Προορισμός η Πάργα. Ξεκινήσαμε από την παραλία του Βάλτου, για να ανέβουμε στο κάστρο της Ανθούσας.










Η διαδρομή πολύ ευχάριστη με έντονη την μυρωδιά του θυμαριού. Η βροχή ξέπλυνε τους δρόμους, η φύση καθάρια, τα φθινοπωρινά καστανοκίτρινα φύλλα από τα δέντρα μαζεμένα στην άκρη της δημοσιάς, τα ρυάκια ζωντανά από νερό…να σε κατακλύζουν από τον ήχο τους.

Τα πουλιά κελαηδούν και προμηνύουν μια καλή μέρα ξεκούρασης, παιχνιδιού, συγκέντρωσης στην πλατεία για ελληνικό καφέ και κουβέντα για όσα έγιναν τις προηγούμενες μέρες…
Το μονοπάτι μαεστρικά φτιαγμένο, σε οδηγεί προς το κάστρο.
Τα μάτια μας γέμισαν από εικόνες… η φύση πάντα έχει τον τρόπο της να σε ανταμείβει με όμορφα δώρα και γεύσεις…




Δοκιμάσαμε και βατόμουρα και κούμαρα… πρώτη εμπειρία για μένα. Όσο πιο κόκκινο τόσο πιο ώριμο, μαλακό στο στόμα και γευστικό.
Οι Παργινοί έχουν απλώσει τα δίχτυα τους κάτω από τις ελιές για να μαζέψουν τους ευλογημένους καρπούς.












Έπειτα από λίγη ώρα φτάσαμε και ψηλά στο καλοδιατηρημένο κάστρο της Ανθούσας.


























Η θέα μαγευτική και όπως λένε και οι Άγγλοι breathtaking…(κάτι που σου κόβει την ανάσα).
Ανατολικά απλώνεται η Πάργα, δυτικά μπορείς να δεις τους ελαιώνες και κάπου στο βάθος Παξοί και Αντίπαξοι.
Αναχωρώντας έπειτα από το σύντομο διάλλειμά μας και ακολουθώντας τον αγροτικό δρόμο, φτάνουμε στην εκκλησία του Άγιου Σώστη. Η εκκλησία είναι χτισμένη σε ένα βαθούλωμα που σχηματίζεται από δύο κολλημένους τεράστιους βράχους. Λίγα μέτρα πιο πέρα είναι η παραλία του Άγιου Σώστη. Αφρώδης η θάλασσα, ωστόσο αρκετοί ήταν εκείνοι που την τίμησαν με μια βουτιά.










Αρκέστηκα να πάω παραπέρα και να φωτογραφήσω μερικά πανέμορφα κυκλάμινα.












Το τελευταίο κομμάτι της διαδρομής ήταν η απόσταση μεταξύ του Άγιου Σώστη και της παραλίας του Βάλτου στην Πάργα.Τα σύννεφα πλησίαζαν από την ανοιχτή θάλασσα με τη βροχή να διακρίνεται και έτσι δεν άργησε να μας συντροφεύσει. Τα αδιάβροχα αποκαλύφθηκαν και η πορεία συνεχίστηκε κανονικά. Μέχρι να φτάσουμε στην Πάργα η ατμόσφαιρα είχε καθαρίσει. Και κάπου εκεί… μαζεύοντας μερικές τελευταίες εικόνες από την πόλη, και έχοντας την ευκαιρία να απολαύσουμε μια ζεστή σοκολάτα, ξεκινήσαμε το δρόμο της επιστροφής…











Η στάση έγινε σε μια ταβέρνα στο Ελευθεροχώρι για τσίπουρο, κόκκινο κρασί και ένα αχνιστό ζεστό πιάτο σούπας με πατάτα, καρότο, κρεμμύδι, πιπέρι και …ένα κομμάτι γίδα βραστή. Να πω ότι ρίξαμε και ένα χορό, να πω ότι τραγουδήσαμε, ότι γελάσαμε, ότι χαζέψαμε την ομορφιά και νοιώσαμε τη ζέστα από το τζάκι….

Εις το επανιδείν λοιπόν….

16 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
νατασσΆκι είπε...

Υπέροχα περάσατε, δηλαδή!
:)

(μου θύμισες να πάω για βατόμουρα και κούμαρα κι εγώ στο βουνό μας - ελπίζω να βρω και φέτος, μετά τις φωτιές..)

Καλημέρα, καλή εβδομάδα!

Μαριλένα είπε...

Kαλησπέρα ξανθούλα μου :))

υπέροχα όλα, υπέροχα.

ζηλεύω βλέποντας τις φωτογραφίες σου και ακομα περισσότερο, ζηλεύω την αίσθηση που θα έχετε μπαίνοντας σπιτι σας στην επιστροφή :))

μια απορία: τα κοριτσια τα παίρνετε μαζί ή είναι (ακόμα) δύσκολο γι' αυτά;

πολλά φιλιά σε όλη την οικογένεια και καλη βδομάδα να 'χουμε :))

Μαριλένα είπε...

Nα συμπληρώσω, πως το μήνυμα του msn το είδε και φίλη μου, που την έστειλα στο βλογ σου: άρα, δε βγαινει μονο στο δικό μου υπολογιστή.

Ανώνυμος είπε...

diavatis μου! ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ φωτογραφιες απο τα πολυ ομορφα τοπια της παργας που ειχα κι εγω επισκεφθει παιδι γυριζοντας απο κερκυρα!!!

τα λουλουδια και τα φυτα πανεμορφα!

τελικα αξιζει τον κοπο να 'ξεκουνιομαστε' που και που για καμια εκδρομουλα...η εμπειρια μας δικαιωνει!!!

τωρα με το καλο στην επομενη...

μια καλη εβδομαδα σου ευχομαι...

φιλακια!

diavatis είπε...

νατασσάκι, υπέροχα δεν λές τίποτα...
καλή εβδομάδα...:)))

diavatis είπε...

μαριλένα
προσπαθώ να μαζεύω όσο το δυνατόν και αντιπροσεπευτικότερο υλικό, για να βλέπετε και εσείς...
μια διευκρίνιση όμως...
οι εκδρομές που περιγράφω πραγματοποιούνται από τον ΕΟΣ Ιωαννίνων (Ορειβατικός Σύλλογος) και όχι η υπόλοιπη οικογένεια δεν ακολουθεί... η μικρή είναι μικρή ακόμα, η μεγάλη δεν της πολυαρέσουν αυτά και στο σύζυγο επίσης...
Άρα πηγαίνω μόνη μου, αλλά έχω καλή παρέα. Εξάλλου στο βουνό, δεν γίνονται και πολλές κουβέντες. Αν κοιτάξεις τα πρόσωπα ολονών, θα δεις την ηρεμία και τη γαλήνη που αποκομίζεις όταν βρίσκεσαι έξω... παρέα με τη φύση...
Το γλέντι γίνεται πάντα στο τέλος, στην επιστροφή... :)))

diavatis είπε...

una mama, προς το τέλος της διαδρομής και όταν κατεβαίναμε τα έρημα σοκάκια της Πάργας για να φτάσουμε στο λιμανάκι, αυτό που μου ήρθε στο μυαλό ήταν οτι... από αυτά τα σοκάκια που το καλοκαίρι σφύζουν από ζωή και αρκετοί περπατούν ξυπόλυτοι, εγώ αυτή τη στιγμή περνάω με τα παπούτσια της ορειβασίας γεμάτα λάσπη, με το σακίδιο και τον λοιπό εξοπλισμό...
Η Πάργα ήταν έρημη... καμία σχέση με το καλοκαίρι... Ωστόσο πάντα γοητευτική!
την καλημέρα μου :)))

Thalassini είπε...

Hρθα για την καθιερωμένη πρωινή καλημέρα και έμεινα με το στόμα και τα μάτια ανοιχτά!!!! Τι ομορφιές είναι αυτές, και το θυμάρι και το κυκλάμινο και και....

Μπράβο Διαβάτιδά μου και σε ευχαριστούμε που μας ταξιδεύεις στα όμορφα μέρη σας!

diavatis είπε...

καλώς το το κορίτσι...
θα ακολουθήσουν και άλλες εκδρομούλες... ωραίο πράγμα να εξερευνείς και να μαθαίνεις όχι μόνο το δικό σου τόπο, αλλά και άλλους... πιο μακρινούς προορισμούς
την καλημέρα μου...

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

AYTO EINAI!!!!!!!
Είναι βέβαια τα άγρια..έχω στη Γλαρούπολη.. φανταστικά είναι!!

Σ' ευχαριστώ για τη βόλτα σε μέρη που γνώρισα σε ένα ταξίδι μας και πολύ αγάπησα.

Κούμαρα... είδες πόσα δε γνωρίζουμε...
Στην Πάρνηθα τα γνώρισα γευστικά..κάποια Χριστούγεννα, έγκυος στη μεγάλη μου κόρη..
Τί μου θυμίσατε πάλι...
:-)

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diavatis είπε...

ναι... Γλαρένια μου, είναι ναι μεν άγρια, αλλά πανέμοφρα δε...
πρώτη φορά δοκίμασα κούμαρα και εγώ!

Να είσαστε καλά...
την καλημέρα μου...:)))

Μαριλένα είπε...

Ξανθούλα μου, βάλε αν θέλεις αυτά τα υπέροχα κομμάτια, τα δυσεύρετα και εξαιρετικά που με εχεις συνηθίσει να ακουω μόλις μπαίνω στο βλογ σου :))

Thalassini είπε...

Διαβάτιδά μου η εκδφρομή σπυ αυτή και οι φωτογραφίες σου με ταξίδεψαν.... τόοοοσο που ενεπνεύσθει και παραμυθάκι!!! ελά να το δεις! καλή σου μέρα και φιλιά!

diavatis είπε...

μαριλένα...
πως λέμε πες το και έγινε...
εντός ολίγου λοιπόν...
την καλημέρα μου

diavatis είπε...

Θαλασσινίτσα μου....
έρχομαι!!!!
την καλημέρα μου