Παρασκευή, Φεβρουαρίου 08, 2008

και συνεχίζουμε!


Honey
It's been a long time coming
Αnd I can't stop now
Such a long time running
And I can't stop now
Do you hear my heart beating?
Can you hear the sound?
Cos I can't help thinking
And I don't look down...
And then I looked up at the sun and I could see
Oh the way that gravity turns for you and me
And then I looked up at the sky and saw the sun

And the way that gravity pulls on everyone
On everyone...
Baby its been a long time waiting
Such a long long time
And I can't stop smiling
No I can't stop now
Do you hear my heart beating?
Oh can you hear that sound?
Cos I can't help crying
And I won't look down...
And then I looked up at the sun and I could see

Oh the way that gravity turns on you and me
And then I looked up at the sun and saw the sky
And the way that gravity pulls on you and I
On you and I....


...........................................................................................



Ψυχή μου….
Σήμερα είμαι πολύ χαρούμενη. Έβαλα την αγαπημένη μου μουσική στο τέρμα, τραγούδησα, χόρεψα, χοροπήδηξα, φώναξα, έκλαψα, ούρλιαξα…
όχι από πόνο όμως, αλλά από μια μεγάλη χαρά.
Άντε να συγκεντρωθώ τώρα για διάβασμα και εργασίες…
Τί όμορφη δικαίωση και αίσθηση όταν καταφέρνεις να οικοδομήσεις κάτι και αυτό να γίνει με τις δικές σου δυνάμεις και μόνο.
Χαλάλι (τελικά) η κούραση, το άγχος, η αγωνία…



υ.γ. ευχαριστώ όλη την εκλεκτή παρέα μου για τις ευχές τους,
είμαι πολύ πολύ καλύτερα... :)))

8 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Mπράβο Ξανθούλα μου :))
πάντα έτσι.
και για τις εργασίες έχεις καιρό (αυτο λέω και στον συμμαθητή σου, αλλά ποιος μ' ακούει.. :))
xx

marilia είπε...

Χαμογελάκι και αγκαλίτσα! :)

diavatis είπε...

μωρέ Μαριλένα μου...
οι εργασίες έχουν και ημερομηνίες, το ξέρεις πολύ καλά :)))
αλλά το παλεύουμε!

φιλιά πολλά, είσαι και καλύτερα τώρα βέβαια...

diavatis είπε...

marilitsa μου γλυκιά...

ευχαριστώ για το χαμόγελο και την αγκαλίτσα, "διότι έλαβον"...

φιλάκια πολλά και σε σένα :)))

Ανώνυμος είπε...

παιρνω δυναμη απ' αυτο το εντονο ξεσπασμα χαρας και ευχομαι ολες οι αγωνιες τετοιο τελος να εχουν!
να σαι καλα...φιλια!

diavatis είπε...

δε σταματώ να ελπίζω...
για το καλό μου δηλαδή, πρέπει να ελπίζω και να σκέφτομαι θετικά, θετικά, θετικά, θετικά.........


φιλιά και σε σένα

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Και ξανά προς τη δ΄ξα τραβά....

΄Ετσι είναι η ζωή...αλίμονο αν βάζαμε το κεφάλι κάτω στην όποια δυσκολία

Ειλικρινά χαίρομαι για σένα!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diavatis είπε...

Γλαρένια μου...
πράγματι και ξανά προς τη δόξα...

ας κοιτάμε λίγο πίσω μα περισσότερο μπροστά
υπάρχουν ένα σωρό ακόμα που έπονται!

φιλιά και από εμένα :)))