Πέμπτη, Ιανουαρίου 31, 2008

Και το ένα πράγμα φέρνει το άλλο…


…υπάρχει και η ρήση «ενός κακού μύρια έπονται», οπότε κάπως έτσι, έχω καιρό να ποστάρω και να σχολιάσω… το έχετε καταλάβει εσείς οι λίγοι και εκλεκτοί (για μένα)… έπρεπε να κόψω κάποιες δραστηριότητες και μέσα σ΄αυτό περιλαμβάνεται και το blogging.
Έτσι λοιπόν θα σας αφήσω για λίγο καιρό ακόμη (λόγοι ανωτέρας βίας)…

Προς το παρών παίζει κάτι καλό… ελπίζω να αρέσει και σε σας :)

(σε ελεύθερη μετάφραση)

- ήταν υπέροχο

- bravo

- μου άρεσε
- ήταν καλό
- ήταν πολύ καλό
- καλά, δεν ήταν και κακό
- ήταν μερικά κομμάτια που δεν ήταν καλά
- θα μπορούσε να ήταν καλύτερα
- δεν μου άρεσε στ' αλήθεια
- ήταν θα έλεγα τρομερό
- ήταν κακό
- ήταν απαίσιο
- ήταν πράγματι απαίσιο
- πάρτε τους...
- bouuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.....


Εις το επανιδείν!

7 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Να ξεκουραστείς καλή μου, όσο θες!
Εμείς εδώ θα είμαστε
(και μη φανταστείς, κι εγώ έκανα βδομάδα με το ίδιο ποστ!)

Καλό κουράγιο σε ότι κάνεις

Φιλιά στα κορίτσια σου

Καλημέρα :)

νατασσΆκι είπε...

υγ Οι γέροι του Μάπετ, απλά άπαιχτοι!
:))))

Μαριλένα είπε...

Χτες βράδυ ήταν που σ' επισκέφτηκα αναρωτούμενη που είσαι επιτέλους!
Εγώ μικρό μου, δεν σου δίνω άδεια!
Θέλω να μαθαινω τι κάνετε και πως περνάτε, κι αν δεν προλαβαίνεις για ποστ, πεντε λεπτά για ένα "καλά ειμαστε" άνετα το προφταίνεις.
xx

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Να μείνεις και να "αποτοξινωθείς", όμως τίποτε δε σε εμποδίζει να περιγράφεις κάποια όμορφη ταξιδιωτική, κοινωνική ή ό,τι άλλο εμπειρία σου.
Καίτα τώρα, είναι το δεύτερο μπλογκ για σήμερα, που αναστέλλει δραστηριότητες.
Μεταξύ μας, το έχω κι' εγώ αρκετές φορές σκεφτεί..
΄Ιδωμεν...

Καλά να περνάς!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

Ε όχι και bouuuuuuuuu...
Take your time :)

Ανώνυμος είπε...

το blogging απαιτει καποιο χρονο κι αν το προγραμμα σου αυτην την περιοδο ειναι φορτωμενο, καταλαβαινω πως ειναι δυσκολο να αφιερωνεις μερος της ξεκουρασης σου που τοσο εχεις αναγκη, σε αυτο.

οποτε νιωσεις αναγκη να πεις δυο πραγματα, να εκφραστεις θα περιμενουμε με χαρα να τα διαβασουμε...

φιλια πολλα, να ειστε ολοι καλα : ))

marilia είπε...

Φιλάκι κρητικό και ένα κλείσιμο του ματιού.

Μην αργήσεις πολύ...

Μμμμματς! ;)