Τρίτη, Ιουνίου 12, 2007

Αυτόν τον κόσμο τον καλό....

Αυτόν τον κόσμο τον καλό
τον χιλιομπαλωμένο
βρέ ράβε ξήλωνε ράβε ξήλωνε
δουλειά δουλειά δουλειά να μη σου λείπει...

Αυτόν τον κόσμο τον καλό
άλλοι τον είχαν πρώτα
βρε γέλα φίλε μου γέλα φίλε μου
δεν είναι δεν είναι δεν είναι και για λύπη...

Αυτόν τον κόσμο τον καλό
σ' εμάς τον παραδώσανε
βρε τρέχα φίλε μου τρέχα φίλε μου
και μη και μη και μη βαριά το παίρνεις...

Αυτόν τον κόσμο τον καλό
άλλοι τον καρτεράνε
βρε σκέψου φίλε μου σκέψου φίλε μου
την ώρα την ώρα την ώρα που θα φεύγεις...

Νίκος Ξυλούρης



7 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Καλώς τηνε! Καλέ, ξέρεις πόσες φορές έχω μπει να δω, αν έχεις γράψει κάτι;
Στοίχειωσε πια αυτό το smile!!

Καλη Τρίτη και Τετάρτη και Πέμπτη και Παρασκευή :))
(το σαββατοκύριακο θα σου ευχηθώ εκ νέου :D)

Ωραίος ο Ξυλούρης :)

Ανώνυμος είπε...

Καλά σου λέει το κορίτσι!
Φιλιά.:)

diavatis είπε...

καλώς με...
έλειπα σχεδόν 2 εβδομάδες λόγω ανειλημμένων υποχρεώσεων και δεν είχα χρόνο να γράψω...
βέβαια το ομολογώ ότι δεν είμαι και πολύ του posting...
θα προσπαθήσω όμως
καλημέρα μας λοιπόν, όλη μέρα...

Ανώνυμος είπε...

Με το πάσο σου (που λέει και η fibi).
Όποτε έχεις όρεξη. :))

Ανώνυμος είπε...

Κι από μένα καλημέρα! Αφήνω εδώ το πρώτο σχόλιο, γιατί λατρεύω και τον Ξυλούρη και αυτό το τραγούδι.. :)

diavatis είπε...

να σαι καλά natassaki...
να περνάς όποτε έχεις κέφι!

diavatis είπε...

@κώστας... να σαι καλά...