Πέμπτη, Ιουνίου 14, 2007

Κρουαζιέρα...

Tο πλοίο θα σαλπάρει το βραδάκι
Πάρε το μετρό για Πειραιά
Μέσα στο γλυκό καλοκαιράκι
να πάμε κρουαζιέρα στα νησιά

Στο κύμα θ' αρμενίζει το βαπόρι
τ' αγέρι θα μάς παίρνει τα μαλλιά
Θα γίνουμε στον έρωτα μαστόροι
κι οι σκέψεις θα πετάξουν σαν πουλιά

Α, α, κρουαζιέρα θα σε πάω
A, α, γιατί σε νοιάζομαι και σ' αγαπάω
A, α, Mύκονο και Σαντορίνη
A, α, σαν ερωτευμένοι πιγκουίνοι

Άσε τον παλιόκοσμο να σκούζει
σε πλαζ, εστιατόρια, πανσιόν
Εμείς με σλίπιγκ μπαγκ και με καρπούζι
θα κάνουμε το γύρο τον νησιών

Γυμνοί θα κολυμπάμε στ' ακρογιάλια
Τον ήλιο θ' αντικρίζουμε ανφάς
Θα σ' έχω σαν κινέζικη βεντάλια
και στο γραφείο δε θα ξαναπάς...

Βαγγέλης Γερμανός


14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Α αααα ( αγριοφωνάρα λαϊκού τραγουδιστή γεμάτη σεκλέτια) α αα
Λήμνο βρε και Μυτιλήήήήνη
α ααα Σκύρο και στα άλλα τα νησιάααα. :)))
Κάτι λίγες μείνανε!

diavatis είπε...

ανυπομονώ...
και φοβάμαι...
αλλά που θα πάει???

Ανώνυμος είπε...

Μα η ίδια η ζωή μας είναι ένας διαρκής αγώνας υπέρβασης του φόβου μας. Δεν υπάρχει τίποτε στην ζωή μου που να μην φοβήθηκα αλλά και που να μην ξεπέρασα.
Ακόμη και την ιδέα του θανάτου μου.
Θα περάσουμε καλά.
Να είσαι σίγουρη. :)))

αερικο είπε...

Διαβατη
Νομιζεις οτι φοβασαι! :-*

diavatis είπε...

σε μένα το αίσθημα του φόβου τις περισσότερες φορές λειτουργεί ανασταλτικά. Αυτό που κάνω άλλες φορές είναι να αποφεύγω να σκέφτομαι. Επί της προκειμένης, προσπαθώ να μην σκέφτομαι για παράδειγμα οτι από κάτω θα υπάρχει ένα απέραντο βάθος, ένα σκοτάδι, κάτι τις εν πάσει περιπτώσει που μπορεί να ζει εκεί κάτω και να μοιάζει με κάτι????...
μου φαίνεται ότι θα αφοσιωθώ στο να κοιτάω τον ουρανό...
Πάντως την Κυριακή, θα πάρω τα βουνά. Λεπτομέρειες από βδομάδα...

Μαριλένα είπε...

Τι φοβάσαι;

Θέλω κι εγώ να πάω Μυτιλήνη, είναι ένα από τα πολύ αγαπημένα μου νησιά.
Και το μοναδικό ίσως που θα μπορούσα να ζήσω εκεί΄, όλο τον χρόνο.

Καλά να περάσεις στην εκδρομή.

diavatis είπε...

φοβάμαι τη θάλασσα καλή μου, εγώ προτιμώ τα βουνά!!!

Μαριλένα είπε...

Πάρε ένα βιβλίο μαζί σου και θα γινει πολυ πιο ευκολο.
Εγώ πάλι φοβάμαι τα' αυτοκίνητα, για να ανεβούμε στο βουνό, καποια στιγμή στην Κρήτη, έτσι ωστε να κατεβούμε το φαραγγι της Σαμαρειάς κόντεψα να παθω εγκεφαλικό.

Επέζησα, αλλά τι σοκ ήταν κι αυτό!

diavatis είπε...

ήδη έχω προμηθευτεί 2 βιβλία, εκτός από τα σταυρόλεξα και τα sudoku...
βεβαίως βεβαίως θα έχω και καλή παρέα!

Μαριλένα είπε...

Πάρε κι ένα mp3 με αγαπημένη μουσική κι έχεις ξεφύγει εντελώς της θάλασσας.:)

diavatis είπε...

ωραίο, μ΄άρεσε...
thanks

Ανώνυμος είπε...

diavatis για να ειμαι ειλικρινης μετα απο τα διαφορα ναυαγια που ακουσαμε ελαττωσα τα ταξιδια στα νησια! δεν ξερω αν βοηθαω την κατασταση τωρα...παντως οποιου του μελλει να πνιγει ποτε του δεν πεθαινει! ωραιος ο βαγγελης γερμανος, εχω ολα του τα αλμπουμ σε βινυλιο!!!!! υπηρξε και καθηγητης μου για ενα πολυ μικρο διαστημα σε ενα φροντιστηριο του γαλατσιου...κουκλος!

diavatis είπε...

"...οποιου του μελλει να πνιγει ποτε του δεν πεθαινει!..."
καλό το σχόλιο!!!
προετοιμάζω εδώ και αρκετό καιρό τον εαυτό μου για να αντιμετωπίσει αυτό το ταξίδι στη θάλασσα... και νομίζω οτι από εδώ που κάθομαι τώρα καλά τα πάω...
όταν θα έρθει η ώρα όμως για να επιβιβαστώ... δεν ξέρω!!! θα πάω για ύπνο μάλλον...

Kapetanios είπε...

Κορίτσια φρόνιμααααα! :)
Για ταξιδάκι πάμε και για να απολαύσουμε την θάλασσα!
Όχι να την αποφύγουμε!
Διαβάτη παιδί μου χαλάρωσε και αυτό το κρουαζιέρα θα το θυμάσαι πολύυυυ καιρό μετά.
Πέρσι είχα πάρει ένα φιλικό ζευγάρι μαζί μου και ο τι σύμπτωσης το θηλυκό της παρέας φοβόταν του κερατά. Υπογλώσσια έπαιρνε για μια βδομάδα ΠΡΙΝ από την βόλτα μας και .... για 10 μέρες μετά την βόλτα μας.
( για μετά την βόλτα μας τα έπαιρνε για να γλιτώσει το καρδιακό επεισόδιο όταν ξανααντίκρυσε τις Σέρρες χαχαχαχα)
Ακόμη λίγο και θα τον χώριζε τον φίλο εάν δεν της υποσχόταν ότι θα αγοράσει σκάφος και θα κάνουν κάθε καλοκαίρι το ίδιο ταξίδι!! :))
Εξάλλου θα είσαι μαζί μου μικρέ μου διαβάτη οπόταν μην φοβάσαι τίποτε……για τον Νικολή δεν σου εγγυάμαι χαχαχαχαχα
Πες του το για να προετοιμαστεί κι αυτός.:))