Παρασκευή, Μαΐου 25, 2007

Smile...


Smile though your heart is aching
Smile even though its breaking
When there are clouds in the sky, youll get by
If you smile through your fear and sorrow
Smile and maybe tomorrow
Youll see the sun come shining through for you

Light up your face with gladness
Hide every trace of sadness
Although a tear may be ever so near
Thats the time you must keep on trying
Smile, whats the use of crying?
Youll find that life is still worthwhile
If you just smile

Thats the time you must keep on trying
Smile, whats the use of crying?
Youll find that life is still worthwhile
If you just smile...

Nat King Cole

από τα αγαπημένα μου τραγούδια
να είμαστε καλά και να χαμογελάμε, φιλιά σε όλους...

10 σχόλια:

Kapetanios είπε...

ego den kserei agglika kardia mou !!
:))))
Η μουσικούλα που είναι?

Kapetanios είπε...

Πες 'το δηλαδή με δικά σου λόγια και να σαι σίγουρη ότι θα το καταλάβω :)
Καλημέραααα

~ z e f i ~ είπε...

χαμογελατε ειναι μεταδοτικοοο!!
( λεω εγω τωρα )
που εχω να χαμογελασω κατι καιρους ....
την καλημερα μου και πολλες ευχουλες για καλο σκδ!

diavatis είπε...

δυστυχώς δεν έχω καταφέρει ακόμα να βάλω το σχετικό πραγματάκι για να ακούμε και το τραγουδάκι, αλλά σε λίγο καιρό ελπίζω να το κατακτήσω και αυτό.
Πάντως το άσμα είναι full αισιόδοξο!!!!!!!!!
~zefi~ καλό σαββατοκυριακοδευτέρα να χουμε όλοι μας :))))) και ας δουλεύουμε (τους άλλους πάντα, όχι εμάς χι,χε,χο)....

Μαριλένα είπε...

Mα τι ωραίο blog! Ξεκούραστο κι ανάλαφρο σαν ποταμάκι :)

Ορίστε κι από μένα τραγουδάκι που αγαπώ ιδιαιτέρως (με τη Sarah Vaughn), το Misty.

Look at me, I'm as helpless as a kitten up a tree,
And I feel like I'm clinging to a cloud, I can't understand,
I get misty, just holding your hand.

Walk my way, and a thousand violins begin to play,
Or it might be the sound of your hello, that music I hear,
I get misty, the moment you're near.

You can say that you're leading me on,
But it's just what I want you to do,
Don't you notice how hopelessly I'm lost,
That's why I'm following you.

On my own, I would wander through this wonderland alone,
Never knowing my right foot from my left, my hat from my glove,
I'm too misty, and too much in love.
I'm too misty, and too much in love.

Ανώνυμος είπε...

Πολύ όμορφο. Καλό ΣΚ :))

diavatis είπε...

καλημέρα σε όλους!
άργησα λίγο, αλλά είμαι πάλι εδώ...
ευχαριστώ για τα σχόλια που μου αφήσατε και ελπίζω να τα λέμε...

Ανώνυμος είπε...

πως περασες ???
εγω εεε εχω περασει και καλητερα..
φιλια να εισαι καλα..και υπομονη το σουκου ειναι κοντα..
και κατι για να παρηγορηθεις ουτε εγω μπορω να ανεβασω μουσικουλα χαχα αλλοι με βοηθανε αλλα σσσσ μη το πεις πουθενα : )

Μαριλένα είπε...

Εγώ έχω τον βοηθό εντοιχισμένο :pp (προγραμματιστής είναι ο άντρας μου), αλλά μ' έχει τρομάξει τόσο πολύ σχετικά με το τι επιτρέπεται να ανεβάζω και τι όχι, και το πως "αν το αποφασισουνε να σε κυνηγήσουνε, χμμμμμ!! (και το χμμ, ακουγεται άκρως απειλητικά σχετικά μ' αυτά που θα πάθω), που παραιτήθηκα.
Εβαλα ένα νομιμο, όταν ανοίγει το blog μου κι αυτό είναι όλο.. :))

Kapetanios είπε...

Θα ξεκολλήσεις??

ΥΓ.20 ημέρες μείνανε.:)))