Τρίτη, Ιουνίου 19, 2007

Χωρίς τίτλο...

Ποιο τραγούδι να σου γράψω, για να σε κάνω να ξεχάσεις;
Ποιο λόγο θέλεις να σου πω, για να σε ξελαφρώσω…
Τα χέρια μου μόνο μπορώ να σου προσφέρω και να τα περάσω γύρω απ΄ το κορμί σου…
Πως μπορώ να βγάλω τον κόμπο που νοιώθεις στο λαιμό σου;
Ίσως να φιλήσω μόνο το δάκρυ που τρέχει απ΄ την άκρη του ματιού σου…
Τι να κάνω για να σε γλυκάνω, τι να στάξω στις πληγές σου;
Τα βράδια δύσκολα περνούν, ο ύπνος δεν κολλάει… πως να σε απαλλάξω;
Η σκέψη καλπάζει και δεν λέει να σταματήσει…
Πες μου τι θέλεις και εγώ θα κάνω για σένα το καλύτερο δυνατό…

«Αυτό θέλω…»

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΕΔΩ ΜΗΝ ΤΟ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ..
ΚΑΛΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΕΧΕΙΣ
ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ..
ΕΙΣΑΙ ΨΥΧΟΥΛΑ!

diavatis είπε...

κάπως έτσι σκληραίνεις και μετά έρχονται και σου την λένε...
είσαι ακληρή, είσαι άκαρδη, είσαι αναίσθητη, είσαι έτσι,είσαι και αλλιώς...
και τρέχα γυρευόπουλε!

diavatis είπε...

~zefi~
"ευχαριστώ πολύ διότι έλαβον"
έτσι μου λέει ένας παλιός καλός φίλος...

αερικο είπε...

Αχ διαβατη αχ..και ποιος δε θελει τετοια γλυκα λογια ν ακουσει που θα γινουν πραξη..αυτο ομως προϋποθετει αγαπη ατελειωτη.
Γιατι μη μου πεις πως θα σου φτανε μια φορα να τ' ακουσεις;..:-))

diavatis είπε...

ποτέ δεν φτάνει μια φορά...
ξέρεις όμως, λένε και το εξής: από το ολότενα καλή και η Παναγιώταινα!
από την άλλη βέβαια δεν θεωρώ οτι είναι και πολύ εντάξει να κάνουμε εκπτώσεις... παντός είδους!!!
φιλιά πολλά :)))

Kapetanios είπε...

Πολύ εγωκεντρικό όλο αυτο.
too much
Ευχαριστώ δεν θα πάρω.
Θα περιμένω τις εκπτώσεις.:)

diavatis είπε...

ναι θα περιμένω και εγώ τις εκπτώσεις για να αγοράσω όμως κάτι...

Μαριλένα είπε...

:))

Καλησπέρα.
κι εγώ λέω όχι στις εκπτώσεις.
εκτός σ' αυτές των καταστημάτων.

Kapetanios είπε...

Οι εκπτώσεις στις απαιτήσεις μας από τους άλλους δείχνουν το μέγεθος της εσωτερικής μας "τακτοποίησης" και της γαλήνης - πληρότητας που έχει ως αποτέλεσμα.
Και δυστυχώς αυτά δεν αγοράζονται όσα λεφτά κι αν διαθέτει κάποιος .
Αυτά.