Σάββατο, Απριλίου 12, 2008

blogοπαίγνιο Νο... δεν θυμάμαι!

η καλή μου redhat, με προσκάλεσε σε παιχνιδάκι...

και αφού ποτέ δεν έχω χαλάσει χατήρι, ιδού...

1)Ονομα
Διαβάτης...

2)Γενέθλια
Νοέμβρη

3) Ζώδιο
Τοξότης

4) Χρώμα μαλλιών
Καστανόξανθα πια…

5) Χρώμα ματιών
Καστανά

6) Έχεις ερωτευθεί στην ζωή σου;
ναι, το περάσαμε και αυτό...

7) Τι είδος μουσική σου αρέσει;
jazz

8) Ποιός χαρακτήρας της Disney/Warner Bross σε χαρακτηρίζει;
δεν ξέρω αν με χαρακτηρίζει, αλλά συμπαθώ πάρα πολύ τον Ντόναλντ Ντάκ

9) Ποιός φίλος/φίλη μένουν μακριά;
Η Βασιλεία μου στην Αθήνα

10)Τί σκέπτεσαι πρώτο μόλις σηκώνεσαι το πρωϊ;;;
να φάω!!!!!!!

11)Κάτι που δεν αποχωρίζεσαι ποτέ;
Τα γυαλιά μου

12)Τι έχεις στον τοίχο σου;
στην κρεβατοκάμαρά μου την αναμονή του Λύτρα
στο χώλ 3 καδράκια από την γιαγιά μου
στην κουζίνα την εικόνα της Παναγίας της Γλυκοφιλούσας
στο σαλόνι, αυτόν:

13)Τι υπάρχει κάτω απο το κρεββάτι σου;
όταν δεν προλαβαίνω να καθαρίσω… σκόνη :)))

14)Πέφτει και σπάει ξαφνικά ένα βάζο σου όταν είσαι μόνος, τί κάνεις;
το πετάω αμέσως να μην με πάρει κανένας χαμπάρι :))
15)Το αγαπημένο σου νούμερο
Το 8 και το 23

16)Αγαπημένο σου όνομα
Λοιπόν από γυναικεία: Ηλιάνα, Μάγδα, Μαρκέλα, Μάνθα, Ναταλία, Ελισάβετ, Θωμαή, Αιμιλία
από ανδρικά: Παύλος, Μάριος, Μιχαήλ, Άγγελος

και ίσως και άλλα τα οποία δεν έχω ανακαλύψει ακόμα!

17)Ποιό το χόμπυ σου;
ελαιοχρωματισμοί και μικροκατασκευές

18)Που θα ήθελες να ήσουν αυτήν την στιγμή αν μπορούσες;
σε ένα μικρό σπίτι σε ένα λιβάδι.

19) Τι θα ευχόσουν για σένα;
να «φύγω» γεμάτη...

20)Σε ποια χρονική περίοδο θα ήθελες να ήσουν αν ταξίδευες στον χρόνο;
Στη δεκαετία του 60

21)Αν έπιανε φωτιά το σπίτι σου την νύχτα κι έπρεπε να το εγκαταλείψεις, τι θα έπαιρνες μαζί σου;
τα παιδιά μου και τις φωτογραφίες

22)Ποιό είναι το αγαπημένο σου λουλούδι;
Τα πορτοκαλοκίτρινα τριαντάφυλλα και η βουκαμβίλια.

23)Ποιά παλιά σειρά σου άρεσε;
από παιδικά η Κάντυ..., τώρα που μεγάλωσα :))δεν βλέπω τηλεόραση

24)Ποιά ταινία;
Ο κύκλος των χαμένων ποιητών.

25)Ποιό τραγούδι το αγαπημένο σου;
Διάφορα κατά καιρούς, ανάλογα με την ψυχική διάθεση. Μια αδυναμία όμως την έχω στο smile του Nat...

26)Ποιό βιβλίο;
μου αρέσει το «Εραστές και ψεύτες» της Τζόζεφιν Κοξ και το «Ψάχνοντας για κοχύλια» της Ρόζαμουντ Πίλτσερ.

27)Ποιά ζώα σου αρέσουν;
Οι γάτες και οι σκύλοι.

28)Ποιό είδος ρούχου σου αρέσει;
Είναι στυλ γενικότερα και μου αρέσει το σπορτίφ. Τουτέστιν: τζιν παντελόνι, μακό μπλουζάκι, αθλητικό παπούτσι, τζόκει και σακίδιο

29)Ποιός ο αγαπημένος σου τραγουδιστής;
ο Nat king Cole.

30)Αγαπημένο χρώμα;
Πορτοκαλί, μπεζ, καφέ.

31)Αγαπημένο φαγητό;
Παστίτσιο

32)Με ποιό κινούμενο σχέδιο νομίζεις οτι ταυτίζεσαι;
χμ… Δεν ξέρω!

33)Ποια η αδυναμία σου;
ο συναισθηματισμός μου.

34)Ποιό το προτέρημα σου;
Το φιλότιμό μου.

35)Ποιό είναι άσχημο στον χαρακτήρα σου;
Τα νεύρα μου με τα ξεσπάσματά τους

36)Ποιά φράση επαναλαμβάνεις σαν ρητό;
Κάπου χάνεις, κάπου κερδίζεις...

37)Τί άλλο θα ήθελες να κάνεις σαν επάγγελμα απ΄αυτό πού έχεις;
να ΄χα λέει ένα βιβλιοπωλείο να χωνόμουν μέσα στα βιβλία και σε αυτά τα μικρολοίδια που μου αρέσουν πολύ

38)Για ποιό πράγμα νοιώθεις τρόμο;
μη «φύγουν» πρώτα τα παιδιά μου.

39)Ποια πίτσα σου αρέσει;
Μα φυσικά με από όλα!!!, αλλά χωρίς αλλαντικά :)).

40)Ποιά η γνώμη σου για τα κατοικίδια;
Εάν είσαι ικανός και μπορείς να τα περιποιηθείς όπως ένα μικρό παιδί, τότε πάρε και εσύ ένα κατοικίδιο, εμένα:)))))

και επειδή πάντα αφήνω ανοχτή πρόσκληση, αλλά δεν...

τώρα καλώ την μαριλένα, το νατασσάκι, τη marilia, και τη Γλαρένια (η roadartist έχει ήδη παίξει...)...

22 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Βρε Ξανθούλα μου, ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση, αλλά επαιξα πρώτη πρώτη: γιατί αυτο το παιχνίδι, το έφτιαξε η Ελένη μου :)))

φιλάκια πολλά :))

diavatis είπε...

ορίστε!

είδες που σου είπα ότι πρέπει να "απενεργοποιηθώ"... αφού δεν προλαβαίνω να διαβάσω τα post :(((

ωστόσο αναζήτησα τις "ερωτήσεις της Ελένης" τις διάβασα και... οκ, γιατί δεν με προσκάλεσες; ε;

μου αρέσει γιατί θα σου την βγώ και από πάνω :)))) χαχαχα

πάντως την καλή τη διάθεση την είχα, μην φωνάζεις....

marilia είπε...

Διαβάτη μου, αν και τα αντιπαθώ αυτά τα παιχνίδια, θα ανταποκριθώ στην πρόσκλησή σου. Ίσως αύριο...
Χάθηκαν τα... επιτραπέζια, βρε αδερφέ; :))) Έστω τα δημιουργικά που ακονίζουν και τη φαντασία μας; :)))

καλημεροφιλί

το... γκρινιαράκι! χι!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Τστστστστς....καλέεεεε...δε σας έχω ζαλίσει 15 μήνες τώρα, που όλο για μένα μιλάω;
΄Αντε να το παίξω και τούτο το παιχνιδάκι...

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Μαριλένα είπε...

Ξανθούλα μου, δεν σε κάλεσα, γιατί υπάρχουν γυναίκες, σαν και καποια που διάβασα λιγο παραπάνω, δεν τους αρέσουν τα παιχνίδια.
μη σε φέρω σε δύσκολη θέση :ΡΡ

φιλια πολλά :))

marilia είπε...

Βρε, Μαριλένα, αυτή η "κάποια" έχει όνομα. Μαριλία τη λένε! :)) Προσωπικά δε με φέρνει σε δύσκολη θέση. Έχω ήδη απαντήσει, αλλά έχω δικιά μου πρόσφατη ανάρτηση και δεν ανεβάζω άλλη την ίδια μέρα. Γι' αυτό είπα ότι ίσως απαντήσω αύριο. Στο κάτω κάτω, αν δεν ήθελα, δε θα έπαιζα. Εξάλλου κουμάντο στο σπιτικό μου κάνω εγώ. :)

Καλημεροφιλιά γύρος δεύτερος! :)

Μαριλένα είπε...

Εννοούσα Μαριλια, πως ισως και στη Διαβάτη να μην άρεσαν τα παιχνίδια και δεν ήθελα να τη φέρω σε δυσκολη θέση, όχι εσενα.

δεν το εξέφρασα καλά.

νατασσΆκι είπε...

Εμένα μ' αρέσουν τα παιχνίδια -κι αυτό, αν και "τύπου εφηβικό λεύκωμα" μου κάνει, έχει πλάκα !
:)))

(και είδα ότι έχω κοινά με πολλές bloggoφιλενάδες μου, και πολύ το διασκέδασα!)

Καλό Σαββατοκύριακο ! :)))

diavatis είπε...

είπα και εγώ να καλέσω μια φορά...:(((

diavatis είπε...

marilitsa μου...
όποτε θές, ανταποκρίνεσαι
έτσι και αλλιώς και εγώ δεν ανταποκρίνομαι πάντα άμεσα...

diavatis είπε...

Γλαρένια μου

τί πειράζει ακόμα ένα παιχνιδάκι στη λίστα... :)))

diavatis είπε...

νατασσάκι μου

όντως και εμένα μου θύμισε λευκωματάκι...
περιμένω λοιπόν!
καλό Σ/Κ

diavatis είπε...

μαριλένα μου

το ξέρω οτι το ξέρεις που "κλωτσάω" καμιά φορά... αλλά δεν βαριέσαι :)))

λοιπόν "ΚΑΚΟ ΣΚΥΛΙ ΨΟΦΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ..."

γι' αυτό "ΒΑΡΑΤΕ ΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΚΛΑΙΩ"...

diavatis είπε...

βουνίσια φιλιά σε όλη την blogοπαρέα

σμααααααααααααααααααααακ!

Ανώνυμος είπε...

Ελαιοχρωματισμοί ε; Πόσο χρεώνεις να σ' έχω στα υπόψιν; :P :))

diavatis είπε...

χμ.... να σου πώ!
επειδή γίνεται με κέφι η δουλειά... για σένα θα κάνω μια πιο ειδική τιμή :)))

να ΄σαι καλά... θαλασσομπερδεμένη μου

Roadartist είπε...

"όταν δεν προλαβαίνω να καθαρίσω… σκόνη"

...σωστή!! :)

"να «φύγω» γεμάτη..."

..πολύ σωστό και αυτό!
Να εισαι καλα..καλη Κυριακη :)

diavatis είπε...

καλή Κυριακή και σε σένα roadartist μου...

χχχ

Μαριλένα είπε...

Kαλά να περάσετε όλη η οικογένεια σήμερα :))

φιλιά :))

diavatis είπε...

καλή εβδομάδα μαριλένα μου...

RedHat είπε...

Καλημερα και καλη εβδομάδα Διαβάτη μου.
Το ...να μή φύγουν πρώτα τα παιδιά μου, με άγγιξε. Ειναι και ο δικός μου ο τρόμος.
Να εισαι πάντα καλά.

diavatis είπε...

καλή εβδομάδα και από εδώ RedHat μου...