Δευτέρα, Απριλίου 14, 2008

Κυριακή χθες...

και είπα να ασχοληθώ λίγο με τα εξωτερικά της οικίας μου...
έτσι λοιπόν ξεκίνησα πρώτα καθαρίζοντας τα μπαλκόνια, τα κάγκελα, το τραπέζι και τις καρέκλες του μπαλκονιού, φρόντισα τις γλάστρες μου, έπλυνα το αυτοκίνητο, το γκαράζ... τακτοποίησα και το υπόγειο...

και αφού έπεσα ξερή το μεσημέρι, όταν πια το απόγευμα που ξύπνησα ξεκούραστη επισκέφτηκα το φυτώριο με τα κορίτσια διαλέξαμε και τα λουλούδια της φετινής σεζόν...

προλάβαμε να φυτέψουμε μόνο του κήπου και αφήσαμε τα υπόλοιπα ( για τις γλάστρες του μπαλκονιού) για την αυριανή μέρα... για σήμερα δηλαδή μετά από τη δουλειά και το σχολείο...
σήμερα όμως ξυπνήσαμε με τον ήχο της βροχής...
η φωτογραφία είναι από:
www.photographyboard.net

η πρώτη μου σκέψη ήταν...
ωχ! πάλι χώμα έριξε... πάνε τα μπαλκόνια, πάνε τα κάγκελα, πάει και το αυτοκίνητο

το κορίτσι μου (λιγουλάκι απογοητευμένο) είπε: "τί, δεν θα φυτέψουμε σήμερα;"
ελπίζω, της λέω, μέχρι που θα επιστρέψουμε από τις δουλειές μας να μην βρέχει ακόμα... εξάλλου στο μπαλκόνι θα είμαστε...

και με αυτή τη σκέψη, ξεκίνησε για το σχολείο περιμένοντας πώς και πώς να έρθει η ώρα για να ανακατευτούμε και πάλι με τα χώματα...

Καλή εβδομάδα να έχουμε...
αυτή είναι η τελευταία για τα παιδάκια που πάνε σχολείο και έχουν τρελαθεί με την σκέψη ότι έρχονται διακοπές!!!!!!!!!!




16 σχόλια:

Kapetanios είπε...

Καλή βδομάδα
(πάντως, προτιμώ τις δικές σου φωτογραφίες)

diavatis είπε...

καλή εβδομάδα καπετάνιο μου...

για χατήρι σου έβαλα και μια δική μου!

αλλά και οι δικές σας στο "16" πολύ καλές... :)
να είσαστε καλά...

νατασσΆκι είπε...

Καλή βδομάδα !!!
Βροχές έχετε; Εμείς εδώ, πάλι, εντελώς καλοκαίρι!
Ναι, τα παιδιά περιμένουν πώς και πώς να κλείσουν τα σχολεία -εγώ πάλι...
:))))

Καλημέρες!

Φιλάκια πολλά

Μαριλένα είπε...

με τα φυτέματα κι όλα τα σχετικά, έχω την εντύπωση πως θα φυτρώσουν από τις παλάμες μου μέντες!!
(έχω και μια ιδιαίτερη συμπαθεια σ' αυτο το φυτό).

αλλα τα νύχια, βρε Ξανθούλα μου, μεσ' τη μπίχλα είναι: αν και κοντοκομμένα, το χώμα δε φεύγει ποτε κι ειναι παντα ..μαύρα.
αχχχχ

φιλια πολλά σ' ολους σας και καλη βδομαδα :))

marilia είπε...

ΚΑΙ οι δάσκαλοι με την ίδια ακριβώς ιδέα έχουν τρελαθεί!!!
Κατά τις 14:00 που γυρνούσα σπίτι μου, το θερμόμετρο του αυτοκινήτου έδειξε 37 βαθμούς. Ψηθήκαμε, αλλά η σκόνη... ΣΚΟΝΗ!!!!

φιλιά καλοκαιρινά! :))

diavatis είπε...

βροχές νατασσάκι μου...

και απογοητεύτηκα και εγώ λίγο, γιατί μου άρεσε χθές που ήταν σαν καλοκαιράκι... απόλαυσα λίγο ξεγνοιασιά στις καρέκλες του μπαλκονιού. Σήμερα πάλι μέσα, να κοιτάμε από τα παράθυρα...:(((

χχχ

diavatis είπε...

μαριλένα μου...
για τα λουλούδια και τις σχετικές ομορφιές και μυρωδιές, χαλάλι και τα μαυρισμένα νυχάκια... με λίγο παραπάνω τρίψιμο θα καθαρίσουν :)

φιλιά...

diavatis είπε...

χααχχχααααχ marilitsa μου ΚΑΙ εσείς στον αγώνα, ε; :)))


37 εσείς, 14 εμείς... εντάξει βρέ, μόνο 23 βαθμούς διαφορά!!!!!!!!


το καλοριφέρ ακόμα λειτουργεί...

δροσερά φιλιά

RedHat είπε...

Τι ωραία που ειναι αυτή η εποχή που ετοιμάζω τις γλάστρες για το καλοκαίρι.Δύο δαφνούλες που φύτεψα την περασμένη εβδομάδα βγάλαν το πρώτο λουλούδι και ο βασιλικός δείχνει να έπιασε.
Τα χέρια καιτα νύχια ....άστα!!!
Καλο βράδυ .

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Με τα λουλουδικά, όλοι μας παλεύουμε τούτη την εποχή. Είχαμε απώλειες με τα χιόνια και έχει πέσει παραπανίσια δουλειά..

Με το καλό οι διακοπές.. αχ, πόσο σε νιώθω..
;-)))

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Roadartist είπε...

Η βροχή είναι ευλογία!!
Ωραιες οι φωτο ..

diavatis είπε...

RedHat μου... χθές τελικά δεν καταφέραμε να φυτέψουμε τα λουλούδια μας στις γλάστρες του μπαλκονιού... σήμερα όμως ξημερώσαμε αλλιώς, και η υπόσχεση οτι "θα τα φυτέψουμε ΜΑΖΙ!" ισχύει... και έτσι θα έχουμε δουλίτσα σήμερα

την καλημέρα μου...

diavatis είπε...

Γλαρένια μου... τα παιδιά θα κάνουν καλές διακοπούλες, εγώ πάλι φέτος όχι...

πώς λέει ο Κηλαηδόνης "θα κάτσω σπίτι, θα κάτσω σπίτι... έξω δεν πρόκειται να βγώ...", γιατί έχω διάβασμα. Ωστόσο περιμένω και εγώ τις δικές μου διακοπούλες, με το καλό, το πρώτο 15ημερο του Ιούνη :)))

βουνίσιο φιλί

diavatis είπε...

είναι καλλιτέχνιδά μου, είναι ευλογία...

από τις φωτό η τελευταία είναι δικιά μου... είναι λίγο "πειραγμένη"... πειραματίζομαι κιόλας...:)))

την καλημέρα μου

kelly alamanou είπε...

Και μένα η δικά σου φωτό μ'άρεσε πιότερο.
και οι ασχολίες σου μ'αρέσουν επίσης.
την καλημέρα μου καλή μου.

diavatis είπε...

την καλησπέρα μου ροδούλα...

όταν έχεις χρόνο, μπορείς να κάνεις πολλά :)))