Παρασκευή, Απριλίου 04, 2008

φαγητό σε

... ασιατικό εστιατόριο. Ναι, είχα πολλά χρόνια να επικεφτώ ένα από δαύτα!!!
Το λοιπόν που λέτε, έχει ανοίξει πρόσφτα (τώρα το πόσο πρόσφατα δεν το γνωρίζω, διότι δεν βγαίνω τακτικά έξω) ένα ασιατικό εστιατόριο στην πόλη μας με το όνομα Μπονζάι...
λίγο διαστακτικά μεν, αλλά αποφασισμένη να δοκιμάσω αυτό το σούσι, βρε παιδάκι μου...

παραγγείλαμε:
ένα temaki sushi - καβουρόψιχα με αβοκάντο τυλιγμένο σε φύκι,
ένα nigiri sushi - περιλαμβάνει σολωμό, γαρίδα και τόνο όμορφα δεμένα με κορδέλα από φύκι


τηγανιτά λαχανικά
τηγανιτό ρύζι
κρασί κόκκινο Γκλίβανος Κόκκινο Βελούδο

και για επιδόρπιο... τηγανιτή μπανάνα με σοκολάτα παγωτό...
ήταν όλα πενταντόστιμα και πολύ χορταστικά. Ενθουσιάστηκα από την γεύση, από τον χώρο, από την μουσική που έπαιζε, αλλά και από το προσωπικό που ήταν εξυπηρετικότατο και ευγενέστατο...

η μεγάλη πλάκα βέβαια ήταν όταν δοκίμασα να φάω με τα "ξυλάκια"...
ε! σιγά και που τα κατάφερα... :)))

10 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Διαβάτη μου, άξιζε δηλαδη, ε;
και μονο το (σπανίως ευρισκόμενο) ευγενικό προσωπικό, σε ανταμοίβει για όλα..

άκου τώρα και το κουλό το δικό μας: σπίτι, η Ελενη, τρωει το ρύζι και άλλα με ξυλακια!
αυτο το παιδί,μάλλον κρύβει έναν Κινέζο μέσα του, χαχχχ

φιλάκια πολλά :))

marilia είπε...

Αυτό το τελευταίο με το παγωτό τι το 'θελες; Υπάρχει και κόσμος που ξεκίνησε δίαιτα!!!!

ματς

diavatis είπε...

αν άξιζε λέει μαριλένα μου...
σίγουρα θα ξαναπάω για να δοκιμάσω και άλλες γεύσεις...

αφού τα καταφέρνει η Ελένη,πάλι καλά... εγώ έγεινα λίγο ψιλιρεζίλι έτσι που τα χρησιμοποιούσα, αλλά δεν πειράζει γιατί γελάσαμε πολύ και περάσαμε πολύ ωραία.

Το προσωπικό,ναι... καταπληκτικό!

βουνίσιο φιλί

diavatis είπε...

marilitsa μου...

το επιδόρπιο ήταν σκέτη Κ Ο Λ Α Σ Η !!!!!!!!

Δεν μπορούσαμε να φάμε άλλο, όμως ήταν ένας πειρασμός... όλα τα λεφτά που λένε...

βουνίσιο φιλί Κρητικοπούλα μου

νατασσΆκι είπε...

Ναι, καλά, όλο σε κάτι τέτοια πέφτω, και πάει η δίαιτα (πάλι...)
:)

Χωρίς αστεία, είναι πολύ νόστιμα τα φαγητά της ασιατικής κουζίνας, εγώ μερικά τα έχω καταφέρει και στο σπίτι

Και στην αρχή δυσκολευτικα με τα ξυλάκια, αλλά τώρα μου φαίνεται απλό, αν το κάνεις συχνά, θα το συνηθίσεις!!!

Καλό Σαββατοκύριακο, γλυκιά μου διαβάτιδα, πολλά φιλιά και στα κορίτσια σου!!!
:))))

diavatis είπε...

Καλό Σ/Κ πασχαλίτσα μου...

όσο για την δίαιτα που λές... σκεφτόμουνα, έτσι όπως προσπαθούσα να φάω με τα ξυλάκια, οτι η ποσότητα αλλά και η διάρκεια που κάνεις για να φας, φτάνουν για να σε φέρουν στο σημείο του κορεσμού... οπότε και λίγο και υγιεινό ;)

Roadartist είπε...

Βρε Ιωάννινα μένεις (άσχετο λίγο με το ποστ οκ..) αλλά απο το καιρό το κατάλαβα.. ΤΥΧΕΡΗ!!! :) καλό βραδάκι..

RedHat είπε...

Σούσι δεν μπορώ να φάω.Τα παιδιά μου ομως τρώνε και τους αρέσει πολύ.Το επιδόρπιο ομως!!!!
Τα ξυλάκια τα σκέφτηκα σαν μέθοδο να τρώς λίγο και αργά. Καλοκαίρι έρχεται.....
Καλό απόγευμα και καλή εβδομάδα.

diavatis είπε...

καλλιτέχνιδά μου...
ναι βρε, εδώ μένω... :))))

την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!

diavatis είπε...

redhat...

επιδόρπιο σου λέω όχι ότι και ότι...
και εγώ έτσι τα σκέφτηκα (για τους Ασιάτες που είναι όλοι σχεδόν αδύνατοι). Βέβαια οφείλω να ομολογήσω οτι από τους τυχερούς που δεν με έχει απασχολήσει το θέμα "σιλουέτα" και πώς την διατηρούμε...
προς το παρών βέβαια, έτσι;

:))))

την καλημέρα μου και καλή εβδομάδα!