Παρασκευή, Απριλίου 18, 2008

ονειροπολώντας...

έχει τους μηχανισμούς του το σώμα μας, η ψυχή μας, το πνεύμα μας...

προειδοποιεί, στέλνει σήματα...

έχε τις κεραίες σου ανοιχτές για να τα πιάσεις...


William Edward Milner (Victorian painter) The Romantic Dreamer

έτσι λοιπόν τον τελευταίο καιρό, αρκετά συχνά πιάνω τον εαυτό μου να ταξιδεύει

εκεί που κάθομαι λοιπόν στο γραφείο είτε της δουλειάς είτε του σπιτιού μου,

μια ματιά λίγο παραπέρα είναι ικανή να με πάρει και να με μεταφέρει κάπου αλλού

καθαρίζει η σκέψη, γλυκαίνει η ψυχή, το σώμα χαλαρώνει...

και έπειτα, αφού έχω ονειροπολήσει και τα έχω φτιάξει όμορφα και τακτοποιημένα

συνεχίζω...

8 σχόλια:

marilia είπε...

:))

Όμορφο δεν είναι;

σνουποφιλάκι γλυκό

diavatis είπε...

marilitsa...

tnx, :)))

καλό βράδυ

Μαριλένα είπε...

τα τελευταία χρονια, το έχω μονιμα και σε πιο ..προχωρημενη κατάσταση: ειναι σα να ζω εκτός απ' τον κανονικό μας κοσμο και στη σφαίρα του παρελθόντος μου :)))

φιλιά και καλο βράδυ διαβάτη μου :))

diavatis είπε...

την καλημέρα μου μαριλένα...

είναι όμορφο να ονειροπολείς, ζείς σε έναν κόσμο φτιαγμένο και ραμμένο στα μέτρα σου... και κάπου εκεί μέσα θα φιλοσοφήσεις, θα τα βρείς με τον εαυτό σου, θα αποφασίσεις, θα μετανιώσεις, θα προχωρήσεις μπροστά...

πιστεύω οτι εκεί μέσα ξεκουράζεσαι και παίρνεις δυνάμεις για κάτι καινούριο, πιο δυναμικό...

βουνίσιο φιλί!

νατασσΆκι είπε...

Είναι όμορφο, να ξεφεύγεις που και που -σου δίνει δύναμη, σε ξεκουράζει..
και μετά γυρνάς με περισσότερη όρεξη!

(είναι κι αυτή η άνοιξη που βοηθάει.. ;) )

Καλημέρα καλή μου διαβάτιδα!
Καλό Σαββατοκύριακο
(τα κορίτσια θα είναι χαρούμενα φαντάζομαι!)
:))))

Φιλάκια πολλά, σε όλες σας

RedHat είπε...

Ειναι μηχανισμός άμυνας που αποφορτίζει το σώμα και το πνεύμα.Φτιάχνουμε ενα ιδεατό πλαίσιο για την ζωή μας και παίρνουμε δύναμη να συνεχίσουμε.
Αυτές οι ώρες ειναι οι δικές μου ώρες.
Καλή και όμορφη μέρα και καλές διακοπές για τα κορίτσια.

diavatis είπε...

νατασσάκι μου, ναι η άνοιξη βοηθάει πολύ...
τα κορίτσια ξύπνησαν σήμερα από τις 7!
:)))

φιλιά και καλό Σαββατοκύριακο να έχουμε

diavatis είπε...

redhat μου, ευτυχώς που υπάρχουν και αυτοί (οι μυχανισμοί άμυνας)... δεν ξέρω αν θα γινόταν διαφορετικά!

ευχαριστώ για τις ευχούλες σου...:)))