Κυριακή, Ιανουαρίου 20, 2008

Αυτή η λίστα είναι...

- ναι, παρακαλώ..... τι θα πάρετε κυρία μου;
- να σας πω....., ένα τσάι με λεμόνι νομίζω ότι ταιριάζει στην περίσταση!
..............................................................................................................

Για να σκεφτώ τώρα........ ας ελέγξω τη λίστα μου να βεβαιωθώ ότι ΤΑ ΠΗΡΑ ΟΛΑ...

Καλέ, νομίζω οτι είμαι "εντάξει"! Ας απολαύσω το τσάι μου λοιπόν.....

εμ, συγνώμη μήπως σας βρίσκεται και κανένα μπισκοτάκι!
.........................................................................................................

εις το επανιδείν!

13 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Απαπα! Τι λίστα είναι αυτή;
Περαστικά!

marilia είπε...

Ο, ρε πίκραααααααααα!!!

Περαστικά!!! Πρόσθεσε και μια ζεστοαγκαλίτσα στη λίστα. Μόλις την έστειλα...

Μαριλένα είπε...

Ax βρε Ξανθούλα μου..
Περαστικά και γρήγορα.

ένα ήσυχο βράδυ εύχομαι :)

diavatis είπε...

είναι από τις λίστες νατασσάκι μου, που δεν... δεν...
τελειώνουν οι "προμήθειες", και "πάρε" και ακόμα λίγο...:))
σε ευχαριστώ για τα περαστικούλια

diavatis είπε...

marilitsa μου...
εγώ να δεις ζεστοαγκαλίτσα... ψήνω αυγά λέμε :)))
ελπίζω να σου αρέσουν καλοψημένα:)))

diavatis είπε...

μαριλένα μου
ευτυχώς από ησυχία έχουμε, έχουμε...
τα κοριτσάκια μου ήταν τέλεια
"τι θέλει η μανουλίτσα;" και άλλα τέτοια...
περνάω και από το σπίτι σου,και από όλους, αλλά λέω να μην "μπώ" και σας κολλήσω...
η εξάντληση από τα σκαμπανεβασματα του πυρετού με έχουν εξαντλήσει

ελπίζω, πάντως αύριο να είναι καλύτερα

καληνύχτα
φιλάκια... από μακριά

Thalassini είπε...

Αμαν τι λίστα είναι αυτή..!! Περαστικούλια. Εχω να σου στείλω Δίκταμο και σφακιανό μελάκι.Και λίγη ρακή για κάνεις ρακόμελο! και όταν δυναμώσεις πέρνα από έδω έχω δυναμωτική λιχουδιά να σε φιλέψω!Φιλάκια!

diavatis είπε...

αμάν θαλασσινίτσα μου, δε λες τίποτα... όταν με πιάνει, με πιάνει για τα καλά.
και να σου πώ... έχω την αίσθηση οτι η λίστα θα μεγαλώσει και άλλο!

anyway...
περνώ να δώ τι έχεις...

marilia είπε...

Πέρασα να δω πώς είσαι...

φιλάκι

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Μμμ... κατάλαβα..
Τόοοοοσο καλά...
;-))))
Περαστικά σου!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

Ανώνυμος είπε...

ωχ αρωστησες κοριτσι μου?

περαστικα σου!!!

ξεκουρασου και πιες πολλες πορτοκαλαδες...φιλια!

Ανώνυμος είπε...

Ωχ ωχ! Περαστικούλια :)

diavatis είπε...

@ Γλαρένια μου

@ mama μου

@ confused


σας ευχαριστώ εκ βαθέως για τις ευχές σας...