Τρίτη, Ιανουαρίου 22, 2008

ένα ένα με τη σειρά....

... ας πούμε για ποίηση πρώτα...
ασχολήθηκα πολύ λίγο με την ποίηση, κάπου εκεί στην εφηβεία μου...
στη βιβλιοθήκη μου έχω μόνο Λειβαδίτη...

σας παραθέτω λοιπόν κάποια αποσπάσματα που με έχουν στιγματίσει...

Χαρακτηριστική περίπτωση
Ήταν την εποχή που γιατρευόμουν στο νοσοκομείο από μια απελπιστική ησυχία, οι γιατροί γνωμάτευαν, φιλονικούσαν, το εκκρεμές: πότε εδώ, πότε εκεί, «λοιπόν, ρωτούσε ο γιατρός, που πονάς;», «τι να σας πω, γιατρέ, του λέω – πότε εδώ, πότε εκεί», «χαρακτηριστική περίπτωση» είπε – και μόνον ο αντικρινός γέρος το βράδυ όταν ηρεμούσαν οι θάλαμοι με κοίταζε που έμενα ώρες με τα μάτια κλειστά και μουρμούριζε « τι άραγε τους ετοιμάζει;»
Και μην πείτε ότι δε σας προειδοποίησε!


Κι εγώ χρειάζομαι τη βοήθεια του Θεού
- Κύριε, βοήθησέ με, του λέω, χάνομαι.
- Μα αυτή είναι η βοήθειά μου – να χαθείς…
Για να σε ψάχνουν στους αιώνες!


Ω Θλίψη
Έπρεπε να ξεφύγω, αλλιώς ήμουν χαμένος, αλλά ο άγνωστος του σταθμού με περίμενε κιόλας στην άκρη του ταξιδιού μου. Ποιος άγνωστος; Ήμουν ο ίδιος εγώ νικημένος κι άνοιγα τις πόρτες στα σταματημένα βαγόνια κι έβγαινα απ΄την άλλη μεριά του ονείρου. Ω θλίψη, σε μάθαμε από παιδιά, σχεδόν πριν γνωρίσουμε τον κόσμο


…προτιμούσα, λοιπόν, να περπατάω άσκοπα, πράγμα ιδιαίτερο αγαπητό στους ανθρώπους του είδους μου – κι αλήθεια, τότε βρέθηκα όσο ποτέ τόσο κοντά στη ζωή μου,....


διάβασα μόνο Λειβαδίτη και εκεί σταμάτησα!

δεν ξέρω τίποτα άλλο από ποίηση... και για αυτό δεν θα πώ και κάτι παραπάνω

........................................................................

Όσο για το "Έρωτας χωρίς λογική" θα πω πως...

ο έρωτας είναι τρελός, δεν γνωρίζει όρια και περιθώρια
είναι μαγευτικός
είναι μοναδικός
είναι αλλοπρόσαλλος
είναι ανατρεπτικός
είναι επαναστατικός
είναι μαγευτικός
είναι πάθος
είναι πόθος
είναι ανατριχίλα
είναι ανησυχία
είναι φωτιά
είναι δάκρυ
είναι αγωνία
είναι αναμονή
είναι καταστροφή

έτσι με λίγα λόγια, απλά, λιτά... όπως βιώνουμε οι άνθρωποι τον έρωτα
(ίσως είναι και άλλα πολλά, μα θα αρκεστώ σε αυτά για απόψε...)


8 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Σπουδαίος ο Λειβαδίτης - έχω βιβλία με την υπογραφή του (από καθαρή τύχη, ήταν συγγενής ενός φίλου μας...)
Για τον έρωτα, δεν θα πω τίποτα -ο καθένας μας τον νιώθει, όπως αυτός μπορεί. Κι όσα λες εσύ, κι όσα κι αν πούμε όλοι,όλα σωστά είναι - κι υπέροχα!
:)
(είσαι καλύτερα; )

Φιλιά πολλά

diavatis είπε...

καλύτερα νατασσάκι μου...

σε ευχαριστώ
σε σένα ήμουν πριν από λίγο :)

Μαριλένα είπε...

Για να σταμάτησες στον Λειβαδίτη, σημαίνει πως κάτι σου μίλησε τόσο βαθιά, που αρκέστηκες σ' αυτόν :))

Οσο για τον Ερωτα, τα είπες ΟΛΑ
:))

φιλια Ξανθούλα μου και νύχτα καλη σε όλους σας :))

Ανώνυμος είπε...

τα αποσπασματα του λειβαδιτη μου αφησαν τις καλυτερες εντυπωσεις!
οσο για τον ερωτα ηταν σα να απαντησες στο παιχνιδι με παιχνιδι...αυτο των λεξεων...και ηταν πολυ πρωτοτυπο : ))

καλο σου ξημερωμα (ειναι 1 και 20 περιπου μετα τα μεσανυχτα!)...

φιλια!

diavatis είπε...

μαριλένα μου...
ο Λειβαδείτης με άγγιξε ναι, μου άφησε και αυτός το κατιτίς του...
όμως όπως έγραψα και στο post, δεν ξαναασχολήθηκα πια με ποίηση, όχι γιατί αρκέστηκα στον Λειβαδίτη, αλλά γιατί δεν ήθελα άλλο να ασχοληθώ.
Προτιμώ τα άλλα είδη έκφρασης... είτε είναι παραμύθια, είτε μυθιστορήματα είτε πεζογραφία...

diavatis είπε...

mama μου
είδες; ανταποκρίθηκα, ίσως όχι όπως οι υπόλοιποι, αλλά είπαμε ότι μας βγαίνει στον καθένα!
"καλύτερα κάτι και μικρό, παρά κάτι μεγάλο μα ψεύτικο"...

καλό μεσημέρι και καλή ξεκούραση εύχομαι καλή μου :))

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Είναι ΖΩΟΔΟΤΗΣ!!!!!!!!!!!!!!
Ο ΄Ερωτας ντε...
;-))

Πανέμορφη η ποιητική σου και επλεκτικά αποσπασματική παρά/κατάθεση
Καλό σου Σ/Κ

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diavatis είπε...

Γλαρένια μου...
τι να πώ;
ότι ξέχασα το πιο σημαντικό; :))

σε φιλώ