Παρασκευή, Μαΐου 23, 2008

Ιντιάνα Τζόουνς και

το Βασίλειο του Κρυστάλλινου Κρανίου!



Η ταινία διαφημιζόταν εδώ και αρκετό καιρό και έκανε πρεμιέρα χθές το βράδυ. Ναι, πήγα να την δώ και ναι, υπήρχε και αρκετός κόσμος στην αίθουσα.

Φυσικά δεν περίμενα κάτιτις το διαφορετικό. Είναι από εκείνες τις ταινίες που λίγο πολύ ξέρεις τί θα παιχτεί και φυσικά ξέρεις και το τέλος.

Συνήθως, όπως γίνεται με αυτού του είδους τις "συνέχειες", η πρώτη έκδοση είναι και η καλύτερη. Άντε και η δεύτερη να είναι κάπως...

Όχι οτι δεν πέρασα καλά, μόνο και μόνο η μουσική σε παραπέμπει σε περιπέτεια και το μυαλό και η φαντασία δουλεύουν υπερωρίες για να πλάσουν διάφορα πράγματα - όπως αυτά τα σημάδια πάνω σε ένα κομμάτι πέτρας που ανακάλυψα κάποια μέρα στο βουνό...


Η πλοκή φυσικά κάπου στη Νότια Αμερική, ο Indi λίγο αργός (γέρασε κιόλας ο άνθρωπος) και όπως ανέφερα και παραπάνω, δεν είχε να επιδείξει κάτι το διαφορετικό.

Μετά από τόσο πολύ διαφήμιση, δεν ξέρω τι εισπράξεις θα κάνει τελικά η ταινία... (?) και φυσικά και τί κριτικές θα πάρει...

5 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

εμένα Διαβάτη μου, μού αρέσει πολύ ο Ιντιάνα. όλες του οι ταινίες και οι συνέχειες κι όλα :))

άσε που ειναι τοσο γοητευτικός, που και η λιγο μεγαλυτερη ηλικία, δεν παιζει κανενα ρόλο (για μενα πάντα μιλώ) :))

σε φιλώ και πιστεύω να την ανεβάσουν να τη δω και γω γρήγορα :))

Ανώνυμος είπε...

χθες βραδυ (κυριακη) το ειδα και μου αρεσε αρκετα...γελασα πολυ με την φαση που ζητησαν βοηθεια στο κινουμενο χωμα απο τον οξλι κι αυτος εφερε τους εχθρους μες την ζαβλακομαρα του...χεχε!!!

φιλια και καλη εβδομαδα διαβατη μου : )))

diavatis είπε...

μαριλένα μου...

το έγραψα οτι πέρασα καλά... :)))

φιλιά

diavatis είπε...

mama μου...

φυσικά και είχε και τις καλές στιγμές της...

θύμιζε μήπως λίγο παρωδία;

καλή εβδομάδα και σε σένα καλή μου :)))

(βλέπω και νέο avatar,ε;)

θα χαθώ για λίγο καλές μου κυρίες, έχω διάβασμα

φιλιά πολλά...

Ανώνυμος είπε...

ναι..ισως θυμιζε λιγο παρωδια...ολο το στυλ της σουπερ περιπετειας που εχει ευτραπελα θυμιζει λιγο παρωδια : )
καλο διαβασμα!!!