Παρασκευή, Μαΐου 16, 2008

άνευ τίτλου...


και άνευ σχολίων...


απλά... ψαρεύοντας...


18 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

επειγόντως λεπτομέρειες για το cd!

φιλιά Διαβάτη μου :))

diavatis είπε...

χαχαχαχχααχ... επειγόντως, ε;
θα σου στείλω μειλ με περισσότερες πληροφορίες...

φιλιά γλυκούλα μου...

Kapetanios είπε...

Η δεξιά πλευρά παρουσιάζει περισσότερο ενδιαφέρον για τον απικατζή ψαρά.
Ελπίζω να το κατάλαβε γρήγορα και να πήρε κάποια ψαράκια
γιατί οι συνθήκες φαίνονται ιδανικές ;))

diavatis είπε...

να σου πω την αλήθεια αδελφέ μου, δεν ξέρω τι κατάφερε να πιάσει...

έκατσα λίγο παραπέρα για να μην τον ενοχλήσω, αφουγκραζόμουν τον ήχο που έκαναν τα κύματα, απολάμβανα την ησυχία του τοπίου και αργότερα έφυγα σιωπηλά...

ήταν ωραία!
φιλιά

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πωπω... δανείζομαι την εικόνα για ταπετσαρία...
Και αργούν οι διακοπές ακόμη....
;-))

Φιλί και Γλαρενιες αγκαλιές

diavatis είπε...

μπαααααα... μη το λές οτι αργούν :))))

Γλαρένια, έχουν ωραία αντίθεση το πράσινο με το γαλάζιο...
αλλά ωραίος και ο ψαράς...

βουνίσιο φιλί από εμένα

marilia είπε...

Κι εγώ σέλωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωωω!! Σνιφ, κλαψ, ουάαααααααααααααααααααα! Ζήλεψα...

kelly alamanou είπε...

Ψαρεύοντας,αγναντεύοντας ,γαληνεύοντας.
καλή σου εβδομάδα κορίτσι.

νατασσΆκι είπε...

Τι ωραία!!!!
:)

Καλή βδομάδα, καλή μου διαβάτιδα :)

Φιλιά πολλά στα κορίτσια :):):)

diavatis είπε...

marilitsa μου...
εσύ τώρα τί ζήλεψες γλυκιά μου; Κρήτης παιδί και τριγύρω θάλασσα :)))

εμείς εδώ βουνά! πολλαααααααααά βουνά

φιλιά

diavatis είπε...

καλή εβδομάδα να έχουμε ροδούλα μου...
και εσύ κοντά στη θάλασσα :)))

φιλιά

diavatis είπε...

νατασσάκι μου...

να είμαστε καλά και να περνάμε καλά!
καλή εβδομάδα και σε σας... φιλάκια :)))

RedHat είπε...

Αν μπορούσα θα ειχα τον υπολογιστή ανοιχτο για να ακούω.....
Τι υπέροχοι ήχοι!!!!
Μάλλον ονειρεύομαι....
Καλή σου μέρα και καλή βδομάδα καλή μου.

το cd ποιό ειναι;;;;

Ανώνυμος είπε...

πόσο πιο απλά θα μπορούσες να απολαύσεις την φύση;

diavatis είπε...

redhat μου...
δεν ονειρεύεσαι, είναι τα κύματα που χτυπάνε την ακροθαλασσιά. Είναι από "sounds of nature", κάποια εκδοχή (γιατί υπάρχουν πολλές)

καλημέρα :)))

diavatis είπε...

evlahos...

καλώς όρισες από τα μέρη μου...
δεν νομίζω ότι υπάρχει καλύτερος τρόπος από το κάθεσαι και να αφουγκράζεσαι, να παρατηρείς, να οσμίζεσαι...

την καλημέρα μου

Ανώνυμος είπε...

εκλεψα μια στιγμη απο τον παραδεισο κι εγω...την εβαλα στο τσεπακι μου και φευγω με χαμογελο!

καλημερα διαβατη μου : ))

diavatis είπε...

την καλημέρα μου mama
και καλή δύναμη στα κορίτσια...

φιλιά :)))