Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 10, 2009

... το κουδούνι θα χτυπήσει...

... αλλά και εμείς όμως είμαστε έτοιμοι!


Η τσάντα από αριστερά είναι της Ομορφούλας, θα πάει στην Πέμπτη φέτος... σοβαρέψαμε λιγάκι και θέλουμε χρώματα πιο ουδέτερα...
Η τσάντα από δεξιά είναι του Σπόρου, θα πάει στην Πρώτη φέτος... σαν μικρούλα που είναι ακόμα της αρέσει το "ροδ"...
Δικές τους επιλογές, δικό τους και το "βάρος"... και εμείς από κοντά...
Αύριο λοιπόν θα ξυπνήσουμε νωρίς, στις 7:15. Θα φάμε, θα ετοιμαστούμε και θα φύγουμε σιγά - σιγά για το σχολείο. Ο Σπόρος ανυπομονεί... θέλει να κουβαλήσει τσάντα καλέ! Πάει σχολείο τώρα, δεν είναι πια μικρή...!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΙΔΑΚΙΑ...
Μικρά και Μεγάλα!

4 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Διαβάτη μου!! καλώς μας ήρθες ξανά!
μας έλλειψες το ξερεις..
αχ μωρε, αχ εσεις οι παλιοι φιλοι..
η una έφυγε, o lockheart παει κι αυτός, η Τασουλα το ίδιο

άντε ε; άντε κανόνισε να σε βλεπουμε πιο συχνα!

καλή σχολική χρονιά!
όλα καλα να σας πανε, όολων των μαθητων
κι αυριο πρωί πρωί με το καλό να ξεκινήσετε :))

σε φιλώ πολύ
κι ευχομαι τα καλυτερα!

diavatis είπε...

μια αγωνία την έχω σήμερα, να σου πω την αλήθεια μαριλένα μου... για το πρωτάκι! Για την μεγάλη δεν φοβάμαι, την έχει πάρει τη σειρά της.
ελπίζω να πάνε όλα καλά για όλους
και εσείς να έχετε μια ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!
την καλημέρα μου :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Αχ, τώρα σε βρήκα πάλι από τη Μαριλένα μας.

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ στα παιδιά σου και καλή δύναμη σε όλους σας.

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diavatis είπε...

Γλαρένια μου...

δυστυχώς τώρα ανακάλυψα το σχόλιό σου. Σε ευχαριστώ ΠΟΛΥ!

Να περνάτε και εσείς καλά!