Πέμπτη, Ιουνίου 26, 2008

και κάτι ακόμα

που μάθαμε στην ανάβαση της Κυριακής, στην Τραπεζίτσα Κόνιτσας με 2022 υψόμετρο.

Ανά 170 μ. η θερμοκρασία πέφτει κατά 1 βαθμό!
Εσείς το ξέρατε αυτό; εγώ πάντως όχι. Έτσι λοιπόν, αν στους πρόποδες του βουνού - περίπου 900μ. - η θερμοκρασία είναι 30 βαθμούς, στην κορυφή - περίπου 2200μ. - την ίδια στιγμή το θερμόμετρο θα δείχνει περίπου 22 βαθμούς...

Αυτά που "μάζεψα" είναι: όπως πάντα λουλουδάκια του βουνού, πεταλουδίτσες











ένας βράχος που κόλλησε κατά την κάθοδό του... με τέτοιο όγκο φαντάζομαι τον σαματά που θα έκανε όταν θα κατέβαινε!

ενώ λίγο πριν από την κορυφή... χρειάστηκε να κάνουμε και αναρρίχηση 5 περίπου μέτρων. Φανταστική εμπειρία και αυτή!












Και η θέα όπως πάντα καταπληκτική. Βουνά, πολλά βουνά ολόγυρα και δυτικά να βλέπουμε τον Γράμμο.

Ακόμα μία κορυφή...


και ακόμα μία πεταλουδίτσα...

Ώρες πορείας 6 χαλαρά και κάλυψη 10 περίπου χιλιομέτρων.

Εις το επανιδείν!

12 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

οι φωτογραφιες απιθανες για το λογο πως τα θεματα τους ειναι λιγο σπανια για να τα συνανταμε στην καθημερινοτητα μας...ειναι τα μαγικα δωρα των βουνων : ))
εχω την αισθηση πως προχωρησατε ενα βαθμο δυσκολιας παραπερα οσον αφορα την ορειβασια, με αυτη σας την εξορμηση!
καλη σου μερα διαβατη μου...και φιλια!

diavatis είπε...

mama μου...
η δυσκολία θα έρθει την Κυριακή που θα ανέβουμε στο Γράμμο στα 2520, με ώρες πορείας περίπου 10-11!

εκεί θα δείξει γλυκιά μου...

το θεωρώ σαν μια πολύ καλή δοκιμασία, αφού σε λίγο καιρό προγραμματίζω να ανέβω στον Όλυμπο.

πράγματι, τα δώρα της φύσης είναι τα καλύτερα εκεί πάνω

σε φιλώ

marionettie είπε...

Αχ, τι ωραία χρώματα! Καλό καλοκαίρι! xxx

Μαριλένα είπε...

σου έλειψαν αυτά Διαβάτη μου ε; :)))
τώρα με το καλό, θα τα εξερευνήσεις όλα!

φιλακια και καλο βραδυ :)

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Πανέμορφη εμπειρία και οι φωτο ΑΡΙΣΤΟΥΡΓΗΜΑ!!!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

diavatis είπε...

marionettie...

καλώς ήρθες!
ευχαριστώ για τις ευχούλες σου και φυσικά ανταποδίδω. Θα περάσω να σε "δώ".

diavatis είπε...

μαριλένα μου...

αν μου έλειψαν λέει :)))

αλλά φτάνουμε στο τέλος της σεζόν σιγά - σιγά. 2 εκδρομούλες απέμειναν ακόμη και μετά από Φθινόπωρο πάλι. Ας είναι...

φιλιά

diavatis είπε...

Γλαρένια μου...

κάνουμε ό,τι μπορούμε :)))

φιλάκια

RedHat είπε...

διαβάτη μου καλησπέρα,
μακάρι να ερχόμουν κι εγω σε τέτοια μέρη!!!!
οι φωτογραφίες ονειρικές

marilia είπε...

σνουπομμμμμμμματς!

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

Καλή αρχή και καλή δύναμη για τη νεα σχολική χρονιά

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιές

marilia είπε...

Είσαι καλά, Διαβάτη μας;

φιλάκι