Σάββατο, Ιουνίου 21, 2008

έκλεισα 3 εβδομάδες

αποχής από τον μπλογκοχώρο...
και τώρα αφού τελείωσαν τα σχολεία μας, οι καλοκαιρινές μας παραστάσεις, οι εξετάσεις μας...
πάμε για άλλα!

Πάμε να ασχοληθούμε και με πράγματα που αφήσαμε στην άκρη για καιρό τώρα.
Και αφού κάναμε και μια γενική καθαριότητα - ομολογουμένως πολύ καθυστερημένα φέτος λόγω υποχρεώσεων - τοποθετήσαμε τα βιβλία μας σε κούτες στην αποθήκη, πετάξαμε άχρηστα υλικά, αλλάξαμε τα ρούχα μας και τα λευκά είδη που επιβάλλουν μια ανάλαφρη νότα τώρα με τη ζέστη από το γλυκό καλοκαιράκι μας, αράξαμε και στο μπαλκόνι και κάναμε πάρτι για το τέλος της σχολικής και της ακαδημαικής χρονιάς.

Καιρός να ανέβουμε λίγο στο βουνό, καιρός να πάμε λίγο και για μπάνιο.

Οι απανταχού ορειβάτες έχουν το εξής καταπληκτικό ρητό

"δεν παίρνουμε μαζί μας τίποτα άλλο παρά μόνο φωτογραφίες και δεν αφήνουμε τίποτα άλλο πίσω μας παρά μόνο τα ίχνη ίσως από τα μποτάκια μας"


ας θυμηθούμε όμως λίγο και την θάλασσα, όχι μόνο τώρα τους καλοκαιρινούς μήνες που σφίζει από ζωή αλλά και γενικότερα...

"όχι σκουπίδια, όχι πλαστικά σε θάλασσες και ακτές"

και μια σημαντική υπενθύμιση που αφορά μόνο τους ανθρώπους θα έλεγα...



ΚΑΛΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!!!!!!!!!!!!

8 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Οι ορειβάτες αγαπούν τη φύση, γι' αυτό..
Μακάρι να έκαναν όλοι το ίδιο!!!
:)

Βίοι παράλληλοι,όπως το είπες :))))

καλό καλοκαίρι τώρα
και πολλά πολλά φιλιά, σε όλες σας

Καλό Σαββατοκύριακο!

diavatis είπε...

καλό Σαββατοκύριακο νατασσάκι μου :))))

εμείς θα μάθουμε στα παιδιά μας να σέβονται τη φύση, το περιβάλλον. Εξάλλου σε αυτό υπάρχουμε και σε αυτό θα υπάρχουν και οι μέλλουσες γενεές

χχχ

ΦΥΡΔΗΝ-ΜΙΓΔΗΝ είπε...

KAΛOΜ ΞΕΓΝΟΙΑΣΤΟ ΚΑΙ ΖΑΡΟΥΜΕΝΟ KAΛOKAIΡI!!!!!

Καλή πρόοδο στα παιδιά σου!

Φιλί και Γλαρένιες αγκαλιλες

Μαριλένα είπε...

καλό καλοκαίρι: ξένοιαστο, χαρούμενο, παιχνιδιάρικο.

να ειστε καλά ολοι, να το χαρείτε :))

φιλάκια :))

Ανώνυμος είπε...

καλο καλοκαιρι diavatis μου...πολυ καλα εκανες κι εδωσες προτεραιοτητα στις δουλειες και τις εκκρεμμοτητες...εγω εχω αφησει πραγματα στη μεση και με εχει χαλασει πολυ αυτο...
εχεις δικιο για την καθαριτητα των ακτων...η φωτογραφια πολυ χρησιμη!
(την κατεβασα να την δειξω στα κοριτσια)
ενα καλο βραδυ ευχομαι...τα φιλια μου!!!

diavatis είπε...

Γλαρένια μου σε ευχαριστώ για τις ευχούλες σου...

να περνάτε όμορφα!

diavatis είπε...

μαριλένα μου...
νοιώθω λίγο περίεργα που έχω και πάλι τόσο πολύ ελεύθερο χρόνο. Μόνο παιχνίδι και βόλτες τώρα και αρκετή ξεκούραση

:)))

diavatis είπε...

mama μου...

μια εφημερίδα χρειάζεται έξι ολόκληρες εβδομάδες. Αυτό μου έκανε πολύ εντύπωση, γιατί νόμιζα ότι ο χρόνος που θα απαιτούνταν για να διαλυθεί στο νερό θα ήταν πολύ μικρότερος...

καλό απόγευμα εύχομαι και μια καλή εβδομάδα!