Τρίτη, Σεπτεμβρίου 25, 2007

Παλιές καλοκαιρινές στιγμές και όχι μόνο...

μηνών στο relaxxxxxxx!!! στο κέντρο το πρώτο μου μπάνιο (εδώ είμαι στην ασφάλεια της μαμάς μου) και κάπου εκεί στα 2 μου χρόνια (1975) στην Επίδαυρο...





στην αυλή του παλιού σπιτιού (σαν να λέω δεν με παρατάτε λίγο)... και δίπλα προσπαθώντας να προσεγγίσω με ασφάλεια μία κατσίκα... να της δώσω κάτι να φάει καλέ...:))











1977... στην Αρχαία Κόρινθο με έναν θείο μου, και επειδή η υποφενόμενη έχει μία τάση ομολογουμένως με τα ζώα... εδώ ακόμα μία προσπάθεια προσέγγισης του ζώου, το οποίο με συμπάθησε τόοοοοοοσο πολύ που ήθελε να με φιλήσει, αλλά εγώ... βλέπετε....(1979)











και εδώ το μεγάλο αραλίκι, με ένα σωσίβιο παρακαλώ (αλλά σε πισίνα βάθους 3 μέτρων)....


και όπως πάντα κοντά στη φύση, σκαρφαλωμένη στη συκιά για να καρπωθώ κανά συκάκι (1983)






ε! κάτι να μην σκαλίσω και εγώ στην παραλία, μπας και ανακαλύψω κανένα θησαυρό!!!! (1983)




αυτήν εδώ την άφησα για το τέλος, χωρίς να σημαίνει οτι η σημασία της υπολείπεται από τις άλλες... είναι μια φανταστική ασπρόμαυρη foto αφιερωμένη στον μεγάλο μου αδελφό...μια και που του αρέσουν τα πλεούμενα!

7 σχόλια:

Μαριλένα είπε...

Βρε ξανθούλα, πόσο όμορφη είσαι!!

Πολύ γλυκές οι φωτογραφίες :))

Φιλιά xxxx

diavatis είπε...

ευχαριστώ μαριλένα μου...
βέβαια μεγαλώνοντας αλλάζουμε το κατιτίς μας...

νατασσΆκι είπε...

σώπα καλέ που αλλάζουμε!

κουκλί μωρό ήσουν, πάντως!

Καλημέρα :)

Ανώνυμος είπε...

ευγε για το πολυ ωραιο αφιερωμα στα παιδικα σου καλοκαιρια και οχι μονο...

πανεμορφο παιδακι, μοντελο για διαφημισεις θα μπορουσες να εισαι!

ωραιες στιγμες στην φυση με αγαπημενους ανθρωπους...παντα τετοια!!

καλο απογευμα να εχεις!!!

Ανώνυμος είπε...

όμορφες φωτο !
(μεγάλα πλεούμενα αρέσουν στον "μεγάλο σου αδερφό" βλέπω!)

diavatis είπε...

γλυκοπατάτονατασσάκι... ξέρεις όμως οτι σχεδόν όλα τα μωρά είναι όμορφα...
την καλημέρα μου να έχεις...


una mama ... όταν κοίταζα στα album για να διαλέξω foto διαπίστωσα οτι είχα αρκετές από αυτές που συναναστέφομαι με ζώα...

θα σου πω και ένα περιστατικό όταν ήμουν μικρούλα και είχαμε επισκεφτεί έναν ζωολογικό κήπο, εκεί που στεκόμασταν στην άκρη και θυμάμαι τρώγαμε το κολατσιό μας(μια τελευταία λαχταριστή φέτα με φυστικοβούτυρο!) και κοίταζα προς διαφορετική κατεύθυνση, νοιώθω ξαφνικά κάτι να γλείφει το χέρι που κρατούσα την φέτα μου... γυρίζω το λοιπόν έντρομη και διαπιστώνω ότι με είχε πλησιάσει μία καμηλοπάρδαλη και έτρωγε την φετούλα μου...
πέρα από την τρομάρα που είχα πάρει, έβαλα και τα κλάματα γιατί πάει η φετούλα μου...:(((

ανώνυμε...
προς τι τα εισαγωγικά σου;;;;;
όσο για τον μεγάλο μου αδελφό ναι ξέρω ότι του αρέσουν σίγουρα αυτά τα πλεούμενα που αναπτύσουν ταχύτητα και που είναι ασφαλές ταυτόχρονα..., ίσως το μικρόβιο να του κόλλησε από τότε που ήταν μικρός...
την καλημέρα μου και την επόμενη φορά, παρακαλώ επώνυμος...

Ανώνυμος είπε...

Μεγάλος χωρίς εισαγωγικά(και δεν χρειάζονται 5 ερωτηματικά!) σημαίνει μεγάλος , με εισαγωγικά ΜΠΟΡΕΙ να σημαίνει και μεγαλύτερος από σένα.(ΠΧ είσαι εσυ 18 και είναι αυτός 19 )
Και αφού εσύ δεν βάζεις εισαγωγικά πες μας, τι μικρόβιο κόλλησε τότε που ήταν μικρός!
Εάν δεν θέλεις ανώνυμα σχόλια…. ΜΗΝ τα επιτρέπεις