Τετάρτη, Οκτωβρίου 24, 2007

να και το χιονάκι...

ένα ταξιδάκι στην πρωτεύσουσα...
Για ακόμη μια φορά διαπίστωσα οτι δεν θα μπορούσα να ζήσω εκεί... οι αποστάσεις μεγάλες... χάνεις πολύ χρόνο... και η ομορφιά που έχει είναι αναμφισβήτητα τα μνημεία που έχουμε κληρονομήσει!

αυτό που απόλαυσα δε είναι τα μεγάλα βιβλιοπωλεία, εκεί στο κέντρο της Αθήνας... χάνεσαι εκεί μέσα, τόσος πλούτος, τόση ομορφιά...

"ήρθε το βλαχάκι απ΄το χωριό
και έμεινε με το στόμα ανοιχτό..."
ευτυχώς που δεν κυκλοφορούν και μύγες :)))

το Σ/Κ που μας πέρασε αφιέρωσα χρόνο στο σπίτι.
Έστρωσα τις μοκετούλες, τα χαλιά, τους διαδρόμους...
Βάλαμε και τις κουβερτούλες τις ζεστές, τα παπλώματα τα αφράτα και....
ήρθε και το χιονάκι...










από την σοφίτα έβγαλα τo βουνό Περιστέρι χιονισμένο...


το πρώτο χιόνι...




Καλό χειμώνα να έχουμε!




11 σχόλια:

νατασσΆκι είπε...

Τι όμορφες εικόνες!
Χιόνι! :))

(πολύ τυχερή που δεν ζεις στην πρωτεύουσα, σε βεβαιώνω!)

Καλημέρα, καλώς ήρθες.

diavatis είπε...

καλημέρα νατασσάκι μου...
θα περάσω και από εκεί...
έλειψα καιρό και πρέπει να πιάσω πάλι τον ρυθμό...
χιόνι, ναι... και απόψε το βράδυ ήρθε και πιο κοντά μας... βέβαια αυτή τη στιγμή "το χει πάρει" , αλλά "τσούζει" λίγο...

Ανώνυμος είπε...

καλως την!!! μας ελειψες...
χαιρομαι που διαπιστωσες το προνομοιο σου να ζεις εκτος αθηνας!!! ειναι πολυ ομορφα εκει που βρισκεσαι και το πρωτο χιονι που μολις ειδες υπεροχο!

καλο χειμωνα να εχουμε : )))

admin είπε...

Ωραίες φωτό αλλά και η ζωή στην πόλη είναι ωραία!

admin είπε...

Ωραίες φωτό αλλά και η ζωή στην πόλη είναι ωραία!

diavatis είπε...

ωραία είναι και στην πόλη! έχεις δυνατότητες και ευκαιρίες που σε μια επαρχιακή πόλη μπορεί να μην έχεις...

εν τέλει όπως τη βρίσκει ο καθένας...

καλώς ήρθες!

Μαριλένα είπε...

Θέλω κι εγώ σοφίτα!

Θέλω κι εγώ σοφίτα!!

Τα άλλα, και το χιόνι και τα βουνά και το οξυγόνο, κράτησε τα, αλλά στείλε μου τη σοφίτα :)))))


Μας έλλειψες.
Καλώς ξανάρθες ξανθούλα μου :))

Thalassini είπε...

Hρθες μέχρι εδώ και δεν έφερες λίγο χιόνι.....? Τι ωραία πράγματα είναι αυτά που βλέπεις;;;

Να τα προσέχετε για να έχουμε και εμείς οι πρωτευουσιάνοι!!! Σε φιλώ!!

diavatis είπε...

μαριλένα μου καλημέρα...

για να σε προλάβω (που μάλλον δεν σε πρόλαβα και χάρηκες πολύ μωρέ γλυκούλα μου) θα σου πω οτι η σοφίτα λειτουργεί σαν αποθηκευτικός χώρος ή χώρος για άπλωμα ρούχων και τα σχετικά. Δεν έχει μόνωση και το καλοκαίρι είναι κάτι σαν σάουνα και το χειμάνα κάτι σαν... πως να το πω;;; κατάψυξη! δεν είναι λοιπόν διαμορφωμένη για να ζει κάποιος εκεί πάνω λοιπόν, καθότι είναι μοιρασμένη και δια του 2.
οπότε γλυκούλα μου αυτό που προσφέρει σαφώς είναι μια άλλη οπτική ματιά στη γύρω περιοχή (λόγω ύψους) και όπως είπαμε αποθηκευτικός χώρος...
αυτά!
:)))

diavatis είπε...

Θαλασσινή μου την καλημέρα μου να έχεις...
πρώτα όμως "κατέβηκα" Αθήνα και όταν επέστρεψα στα Ιωάννινα μας επισκέφτηκε και το χιονάκι... και άμα έρθεις προς τα μέρη μας θα δεις τι όμορφα που είναι και εδώ!

Μαριλένα είπε...

Kαλά, ηρέμησα κάπως από τη ζηλείτιδα που έπαθα :)))

Φιλιά και καλό Παρασκευοσαββατοκυριακο :))
xxxxx