Παρασκευή, Μαρτίου 16, 2007

7 ταινίες που άγγιξαν....


αερικό μου! εδώ είναι 7 ταινίες που μου έρχονται άμεσα στο μικρό μου μυαλουδάκι. Τονίζω δε στο Καπετάνιο ότι η τελευταία είναι αφιερωμένη σε αυτόν, μια και που εξηγεί τον φόβο μου για την θάλασσα. Ήμουνα κάπου στα 13 -14 χρόνια μου όταν είδα αυτή την ταινία σε VHS και από τότε....


ο Άγγλος Ασθενής.......
Η Έκτη Αίσθηση...............Η Λίστα του Σίντλερ
Το Πιάνο....................
Ο Φυγάς .........................Ο Κύκλος Των Χαμένων Ποιητών

Τα Σαγόνια Του Καρχαρία





3 σχόλια:

αερικο είπε...

Μικρουλα, δεν εχουμε καρχαριες στο Αιγαιο!! :-**

Kapetanios είπε...

Διαβάτη τους στεριανούς καρχαρίες να φοβάσαι :))
Μην αργείς τόσο πολύ να απαντήσεις :(((
Φιλιά

diavatis είπε...

αερικό... μια φορά καμμένος μια ζωή καμμένος. Οχι οτι έχω προσωπική πείρα βλέποντας έναν καρχαρία στα ύδατά μας, αλλά μόνο και μόνο οτι κάτω εκεί στο σκοτάδι κάτι μπορεί να παραμονεύει..!!!
Καπετάνιε, δυστυχώς δεν μπορώ να "τρέξω" πιο γρήγορα! Λίγο η διάθεση, λίγο ο χρόνος, λίγο η "ταχύτητα" του μηχανήματος! Μπορεί να αργώ, αλλά θα απαντώ!
Αυτά...